קבוצת פוקס במשא ומתן להעברת מטה החברה למתחם ביג החדש בפתח תקווה

ההיקף: בשלב הראשון החברה תרכוש 50% מכ־30 אלף מ"ר בבניין המשרדים הראשון שיוקם במתחם • המטרה: "לרכז בבניין המשרדים את המטה וההנהלה של החברה ושל מותגי החברה וחברות המוחזקות על ידה" • ההזדמנות: פתרונות תעסוקה חדשים לתושבי פתח תקווה

שיתוף הכתבה

קבוצת פוקס בהנהלתו של הראל ויזל הודיעה לבורסה לניירות ערך בתל אביב כי בכוונתה להעביר את מטה החברה למתחם ביג החדש שיקום בקריית ארייה בפתח תקווה. לצורך כך, החברה מנהלת משא ומתן מול ביג מרכזי קניות בהנהלתו של חי גאליס לרכישת 50% מכ־30 אלף מ"ר בבניין המשרדים הראשון של החברה שיוקם בפרויקט עם אופציה לרכישת 50% מיתרת השטחים בבניין המכיל בסך הכול כ־60 אלף מ"ר, כלומר, האופציה היא ביחס לכ-15 אלף מ"ר נוספים".  כמו כן צוין, כי בשלב זה החברה איננה יכולה להעריך את סך עלויות העסקה עבורה. 

משרדי קבוצת פוקס ממוקמים כעת במתחם איירפורט סיטי , כך שעבור העיר פתח תקווה מדובר בלא פחות מבשורה בשל גודל הקבוצה וההזדמנויות התעסוקתיות שהחברה תעמיד לטובת תושבי העיר. ראש העיר פתח תקווה רמי גרינברג אף התייחס לכך בחשבון הפייסבוק שלו וכתב: "אנחנו פועלים במגוון אמצעים כדי למשוך לעיר חברות גדולות נוספות, מה שיביא ליותר מקומות תעסוקה ולהגדלת המשאבים העירוניים, בהצלחה רבה לצדדים".

בהודעה לבורסה נימקה החברה את הרציונל סביב המעבר מאיירפורט סיטי: "כיום, המשרדים של מטה החברה וחלק ממותגיה ממוקמים במספר מבנים בשכירות במתחם איירפורט סיטי , ובכוונת החברה לרכז בבניין המשרדים את המטה וההנהלה של החברה ושל מותגי החברה וחברות המוחזקות על ידה", נכתב בלשון ההודעה.

נציין, כי רק בנובמבר 2021 הוועדה המחוזית אישרה את התב"ע למתחם ביג בקריית ארייה בעיר. המתחם הולך להתפרס על שטח עיקרי של 200 אלף מ''ר לתעסוקה ו־50 אלף מ"ר למסחר. לזכויות אלו מתווספים 84,000 מ''ר שטחי שירות מעל הקרקע ו-130,000 מ"ר לחניות, בשלושה מפלסים. "הבינוי במתחם כולל מתחם מסחרי בקומת הקרקע וקומת תעסוקה מעליו, תוך שילוב צירי הולכי רגל פתוחים לאורך המתחם ולרוחבו. בכמה נקודות משולבים חמישה מגדלי תעסוקה בני כ-40 קומות כל אחד. כמו כן, מוצעות חזיתות מסחריות לאורך רחוב משה דיין ולכיוון תחנת המטרו", נכתב בהודעת האישור.

שטח התוכנית הוא כ-63 דונם, והוא גובל מדרום בתחנת הרכבת הקלה המתוכננת של הקו האדום, לאורך ציר ז'בוטינסקי, ובמתחם תחנת המטרו המתוכננת בתת הקרקע, כחלק מהתוואי המתוכנן לאורך רחוב משה דיין ובמפגש עם רחוב גיסין. כמו כן, מתוכנן קו "מהיר לעיר" בסמוך, לאורך ציר רבין-משה דיין, ומקודמת הפרדה מפלסית מכיוון רחוב משה דיין, מעל ציר ז'בוטינסקי ועד לחיבור עם דרך רבין.

קבוצת פוקס ציינה בהודעתה לבורסה "כי מועד האכלוס של הבניין הראשון בפרויקט מתוכנן לסוף שנת 2026, תחילת שנת 2027. להערכת החברה, הצדדים צפויים להתקשר בהסכמים בקשר עם עסקה במהלך שנת 2022".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ביג מרכזי קניותאיירפורט סיטיחי גאליסקבוצת פוקסהראל ויזלמתחם ביג פתח תקווה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...