אלקטרה נדל"ן מוכרת זכויות במיאמי תמורת כ-50 מיליון דולר; אאורה רוכשת מניות נוספות מק.מ.א מרכז העיר תמורת 220 מיליון שקלים

קבוצת חג'ג' צפויה למכור את כלל זכויותיה בחברת הד מאסטר • יו"ר קבוצת נת"מ: "עסקי הנדלן בארץ רק השתפרו" • גשם החזקות מודיעה על שיווק פרויקט 'נוף בראשית'

שיתוף הכתבה
מימין לשמאל - גיל רושניק (אלקטרה נדל"ן),יעקב אטרקצ'י (אאורה) עמית סגל ויהונתן שטיינברג (נת"מ)מימין לשמאל - גיל רושניק (אלקטרה נדל"ן),יעקב אטרקצ'י (אאורה) עמית סגל ויהונתן שטיינברג (נת"מ)

- חברת אלקטרה נדל"ן , הודיעה השבוע כי חברה כלולה של החברה המוחזקת בשרשור (28.1%) על ידי החברה באמצעות חברה בת (100%) (של החברה ( Electra America Inc),והמחזיקה בזכויות במקבץ דיור בסן אנטוניו, טקסס שבארה"ב, השלימה השבוע, עסקה למכירת זכויותיה בנכס לשותף בתמורה, לסך של כ-50.4 מיליון דולר. הנכס נרכש בחודש ספטמבר 2016 במחיר של כ-36 מיליון דולר. ההון העצמי (100%) שהושקע בעסקה הסתכם לסך של כ-11.2 מיליון דולר. תזרים המזומנים החופשי (100%) ממכירת הנכס מסתכם לסך של כ-22.9 מיליון דולר.

- בכירי ענף הנדל"ן המניב נפגשו השבוע, באירוע השנתי של קבוצת נת"מ, המתמחה בנדל"ן עסקי, באולם האירועים של מסעדת pop&pope במגדלי חג'ג'. יהונתן שטיינברג, יו"ר קבוצת נת"מ אמר בפתיחת האירוע: "עסקי הנדלן בארץ רק השתפרו, ואנו עדים לעליות בחלקים בולטים מהמשק: שוק המשרדים בתל אביב במוקמות מסוימים רשם עליות של כמעט 100% בפחות משנה. יש דרישה לשטחי תעשיה ולוגיסטיקה בכל הארץ, הן במחירי הקרקעות והן במחירי השכירות המבוקשים ומחירי קרקעות לבניה כמו גם מחירי הדירות למגורים - שעלו וממשיכים להאמיר מעל כל דמיון.

אנחנו מעריכים ששני גורמים עיקריים תורמים לחלק מהעליות בשוק: הריביות הנמוכות בשוק, מצב שלא צפוי להמשיך לעולם ועד ומחסור בקרקעות זמינות, שמקורו במדיניות הממשלה ורשות מקרקעי ישראל. מצב לא חדש, אבל מחמיר משנה לשנה". לאחר הפאנל התקיימה הרצאה מיוחדת של  הכתב הפוליטי של ערוץ 12, עמית סגל על הפוליטיקה הישראלית.

- חברת אאורה הודיעה השבוע על השלמת עסקה לרכישת מניות נוספות בחברת ק.מ.א מרכז העיר לוד. החברה תשלם 220 מיליון שקלים על 25% מהון המניות של ק.מ.א בהתאם לשווי שנקבע למקרקעי פרויקט מ.ע.ר 3א' במרכז העיר לוד. תמורת הרכישה צפויה להסתכם בכ- 27.5 מיליון שקלים אשר נכון למועד דוח מיידי זה שילמה החברה 9 מיליון שקלים והיתרה תשולם בכפוף להעברת המניות לחברה. מתחם הפרויקט כולל מקרקעין בשטח של כ-10 דונם במרכז העיר לוד. למתחם תב"ע מאושרת לכ-322 יח"ד וכ-  5,000מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה.

- קבוצת חג'ג', דיווחה במהלך השבוע על כך, שדירקטריון החברה החליט לבחון אפשרות למכירת כלל זכויות חברת הד מאסטר. ש–50% מהונה מוחזקים בשרשור על ידי החברה, במתחם שד"ל-יבנה בתל אביב ובכלל זאת כלל זכויות הד מאסטר בפרויקט שד"ל. בהתאם להחלטה האמורה, צפויה הד מאסטר לפרסם לציבור בימים הקרובים הזמנה להציע הצעות לרכישת כלל זכויותיה במתחם ובפרויקט, במצבן כמו שהוא, ללא מחיר מינימום ומבלי שתהיה מחויבות כלשהי מצד הד מאסטר לקבל איזו מההצעות שתוגשנה בנושא.

האחים צחי ועידו חג'ג' (טל צ'יקורל)

 - חברת אפי קפיטל נדל"ן הודיעה השבוע בקשר להתקשרות בהסכם מימון לפרויקט "סי אנד אכזיב" נהריה - פרויקט לבניה של 360 יח"ד וכן שטחי מסחר ותעסוקה. החברה התקשרה עם בנק מקומי בהסכם להעמדת הלוואה בסך כולל של כ -119 מיליון ש"ח, לתקופה של 24 חודשים, לטובת רכישת המקרקעין וכן הלוואת גישור לטובת תשלום המע"מ בסך של כ- 20 מיליון ש"ח, לתקופה של 3 חודשים. ההלוואה תישא ריבית בשיעור שנתי של 2%-2.5% אשר תשולם באופן רבעוני.

- פרויקט ענק בהיקפו יוצא לדרך בשכונת ממשית בדימונה: חברת גשם החזקות מודיעה על תחילת שיווק "נוף בראשית" - פרויקט רחב היקף בעיר הדרומית שיכלול 545 יח"ד בתמהיל מגוון הכולל מגדלי מגורים, בנייני בוטיק, צמודי קרקע ועוד, החל מדירות ברות השגה ועד לבתים פרטיים בעלי בריכה פרטית. 

פרויקט נוף בראשית דימונה (סטודיו לומו)

לדברי שמגר ואקנין, מנכ"ל משותף ובעלים בחברת גשם החזקות , "דימונה היא עיר העתיד של הדרום, עם פיתוח רחב היקף והשקעה מרובה. היתרונות למגורים והשקעה הם רבים: שכונות חדשות הנבנות מאפס עם מלאי דירות חדשות, שיפור בתחבורה ובנגישות, קרבה למוקדי בילוי ופנאי וכמובן הטבת מס למתגוררים ביישוב. השכונות החדשות בעיר יהוו בית לאוכלוסייה המחפשת קהילתיות ואיכות חיים, בנוף פראי וראשוני ובמחירים ברי השגה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהקבוצת חג'ג'אפי קפיטלגשם החזקותקבוצת נת"מעמית סגלמיאמימגדל חג'ג'יהונתן שטיינברג
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...