חברת ההתחדשות העירונית אאורה תאפשר הקדמת תשלום ללא קנס

כמו כן החברה, בבעלות יעקב אטרקצ'י, מדווחת שלאור העלייה במדד תשומות הבנייה, המלחמה באוקראינה והתייקרות חומרי הגלם תאפשר רכישה במסלול 80/20. אטרקצ'י: "לא נחכה לתוכניות הממשלה"

שיתוף הכתבה

אאורה , חברת ההתחדשות העירונית  בבעלות יעקב אטרקצ'י, הודיעה היום כי לאור האי וודאות הקיימת בשוק הדיור תאפשר הקדמת תשלומים ללא הגבלה וללא קנס, בניגוד למצב הנהוג.

לדברי החברה, הציבור נמצא באי וודאות לאור כל השינויים במדד תשומות הבנייה שבכל חודש עולה ומטפס, מגמת התייקרות חומרי הגלם שנמשכת, ונוסף על כך אף אחד לא חזה את המלחמה בין רוסיה לאוקראינה שהקפיצה את מחירי הברזל ואת כל תשומות הבנייה.

אאורה מודיעה היום על רכישת דירות במסלול של 20/80 – תשלום של 20% במועד הרכישה ו-80% בעת האכלוס, כך למשל ניתן להקל על מי שרוכש דירה שנייה ויוכל לשלם את היתרה לאחר שיקבל  את התמורה עבורה.  נוסף על כך אאורה תאפשר גם הקדמת תשלומים ללא הגבלה וללא קנס, כדי לאפשר למי שרוצה ויכול להימנע מתשלום המדד.  ב-2020, עקב משבר הקורונה, חברות רבות הצהירו על דחיית תשלומים, ביטולי קנסות ומתן החזרים, עם זאת לא יצאו פרסומים דומים עקב המשבר הנוכחי.

לדברי יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה : "אנו נמשיך לחזק את הנוכחות שלנו באזורי הביקוש, ונמשיך לבנות את הארץ גם מחוץ לאזורי הביקוש. לא נחכה לתוכניות הממשלה, אלא נוביל מהלכים שישפרו את סיכוי הציבור לרכוש דירה בישראל, בעיקר הזוגות הצעירים שרוצים לרכוש דירה ולהבטיח לעצמם עתיד. הציבור נמצא באי וודאות לאור השינויים במדד תשומות הבנייה, אין מנוס מלתת פתרונות מתקדמים. בנוסף למסלול תשלום של 80/20 – נאפשר הקדמת תשלום ללא קנס כדי להקל על הרוכשים. התחדשות עירונית היא הפתרון והממשלה צריכה להקל על היזמים כדי לחדש את ישראל".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהיעקב אטרקצ'יהקדמת תשלוםמסלולל 80/20
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...