מנכ"ל חדש לאלדר השקעות: רו"ח אלי בנברון

בנברון שימש בשנים האחרונות כמשנה ליו"ר בקבוצת אלדר ולפני כן שימש כסמנכ"ל הכספים של הקבוצה במשך שלוש שנים

שיתוף הכתבה

רו"ח אלי בנברון מונה לתפקיד מנכ"ל אלדר השקעות, קבוצת הנדל"ן בבעלות איש העסקים עמיר שאלתיאל ובנק לאומי דרך זרוע ההשקעות לאומי פרטנרס.

בנברון שימש בשנים האחרונות כמשנה ליו"ר בקבוצת אלדר ולפני כן שימש כסמנכ"ל הכספים של הקבוצה במשך שלוש שנים. לפני שהגיע לאלדר בנברון שימש כסמנכ"ל הכספים של חברת גמול נדל"ן הציבורית.

בנברון הוא בעל רישיון רואה חשבון ובוגר תואר ראשון במנהל עסקים עם התמחות בחשבונאות של המסלול האקדמי המכלל למנהל. בתפקידו כמשנה ליו"ר קבוצת אלדר , בנברון פעל לפיתוח עסקי של הקבוצה והוביל את עסקת השותפות עם לאומי פרטנרס שהשקיעה 115 מיליון שקל בקבוצה והפכה לשותפה באוגוסט האחרון. עסקה זו הייתה העסקה הגדולה ביותר של לאומי בענף הנדל"ן וחלק ממגמה גדולה שוברת שיאים של השקעה של חברות ביטוח ובנקים בחברות הנדל"ן.

לדברי החברה, מנכ"ל אלדר השקעות, בנברון יפעל לפיתוח, קידום והרחבת הפעילות בתחום ייזום והקמת בנייני בוטיק להשכרה ותפעולם כמו גם בפיתוח פעילות ייזום למגורים מעבר לים. החברה מחזיקה בקרקע ל 255 יח' דיור בברטיסלבה סלובקיה.

עמיר שאלתיאל, יו"ר קבוצת אלדר : "אני מברך את אלי על מינויו למנכ"ל אלדר השקעות. אחרי 4 שנים של עבודה משותפת אני יודע שהוא האדם הנכון לקידום החברה. אלי מביא עמו ניסיון רב בתחום הנדל"ן ובתחום הכספים ואני סמוך ובטוח שהניסיון והידע שלו יתרמו באופן ניכר לקידום עסקיה של הקבוצה בכל המישורים".

קבוצת אלדר היא שחקנית מרכזית בתחום הנדל"ן בישראל הכוללת שלוש חברות: אלדר שיווק המובילה את תחום שיווק הנדל"ן בישראל בניהולו של רוני כהן, מטרופוליס היוזמת ומפתחת פרויקטים בתחום היזמות האורבנית בניהולו של אודי בלום, ואלדר השקעות המתמחה בארגון והקמה של פרוייקטי נדל"ן מגוונים. 

רו"ח אלי בנברון: "אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי להוביל את אלדר השקעות ולהמשיך לפתח ולהצמיח את החברה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עמיר שאלתיאלאלדר השקעותקבוצת אלדראלי בנברון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...