רשויות מקומיות שישפצו מבנים עבור עולים מרוסיה ואוקראינה יקבלו מענק חד פעמי

על פי קול קורא שפרסמו משרד השיכון והחשב הכללי, רשויות מקומיות יוכלו לבקש מענק חד פעמי עבור אכלוס של עולים ממדינות אלו לשנתיים. מתוך כל ההצעות שיגישו הרשויות ייבחרו המבנים שהצעת המחיר עבורם היא הנמוכה ביותר ביחס לגודל המבנה

שיתוף הכתבה
שיפוצים (שאטרסטוק)שיפוצים (שאטרסטוק)

משרד הבינוי והשיכון , בשיתוף החשב הכללי במשרד האוצר, פרסמו היום קול קורא לרשויות מקומיות לשיפוץ מבנים והכנתם לקליטת עולי אוקראינה, רוסיה ובלרוס.הרשויות המקומיות יוכלו לבקש מענק חד פעמי עבור אכלוס של עולים ממדינות אלו למשך שנתיים. לדברי משרד השיכון, צעד זה הוא חלק ממבצע "ערבות ישראל" - מבצע לחילוץ יהודי אוקראינה, ואחד ממספר מאמצים שמוביל משרד הבינוי והשיכון לקליטת העולים.

עוד בהתאם לקול הקורא, הרשויות המקומיות שיקבלו את התמיכה יתחייבו להתקשר עם העולים שתפנה אליהם המדינה בהסכמי שכירות ולדאוג לאכלוסם ולאחזקת המבנים בהתאם לחוק השכירות. הרשות תהיה רשאית לגבות מהעולים שיתאכלסו במבנים תשלום חודשי עבור אחזקה בסך של 15 שקל למ"ר ולא יותר מ-1,000 שקל לחודש, הנמוך מהשניים.

המבנים שיוצעו לשיפוץ באמצעות התמיכה צריכים להיות מבני מגורים אשר בבעלות הרשות המקומית שהגישה את הבקשה. כמו כן הרשות המקומית תציע בבקשת התמיכה לפחות חמישה מבני מגורים לשיפוץ אשר עומדים בתנאים. מתוך כל ההצעות שיגישו הרשויות ייבחרו המבנים שהצעת המחיר עבורם היא הנמוכה ביותר ביחס לגודל המבנה. מבין ההצעות הנמוכות יותר, תינתן עדיפות לרשויות מקומיות שמועד העמדת המבנה לאכלוס הוא הקרוב ביותר

הבקשות לתמיכה ייחתמו ויוגשו למשרד השיכון בדוא"ל עד 5.4.22 בשעה 14:00 בפורמט המצורף לקול קורא בצירוף הצהרה כי הרשות עומדת בתנאים והמסמכים הרלוונטיים.

לקול קורא


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשויות מקומיותהחשב הכלליקול קוראמשרד השיכוןמלחמת אוקראינהעלייה מאוקראינה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...