אאורה היא החברה שצפויה לבנות 852 יח"ד חדשות בנס ציונה במקום 264 שייהרסו

מתחם מרגולין מצטרף למתחם נוסף של אאורה אם.אן.ג'י בנס ציונה -  פרויקט מתחם הטייסים, שבו גם אושרה תוכנית במליאת מועצת העיר נס ציונה ב-2021.  עם אישור שני הפרויקטים אאורה תקים מעל 1,700 דירות בעיר

שיתוף הכתבה

הבוקר דיווחה יזמית הנדל"ן אאורה , בבעלות יעקב אטרקצ'י, לרשות ני"ע שחברה-נכדה שלה (90%), אאורה אם.אן.ג'י (רחוב מרגולין נס ציונה), קיבלה בסוף השבוע את אישור מליאת מועצת עיריית נס ציונה לפרויקט במתחם מרגולין בעיר. על פי האישור החברה-הנכדה של אאורה תבנה 852 יח"ד במקום 264 שייהרסו.

התוכנית צריכה לקבל את אישור הוועדה המחוזית או הוועדה לתכנון מתחמים מועדפים (הותמ"ל(. באאורה מעריכים כי עם העברת התוכנית לאישור ועדות התכנון כבר במחצית השנייה בשנת 2023 ניתן יהיה לקדם היתרי בנייה ולהתחיל בשיווק הפרויקט. נכון למועד פרסום זה חתמה אאורה אם.אן.ג'י על הסכמי פינוי-בינוי עם 88% מבעלי הדירות במתחם.

מתחם מרגולין מצטרף למתחם נוסף של אאורה אם.אן.ג'י בנס ציונה -  פרויקט מתחם הטייסים, שבו גם אושרה תוכנית במליאת מועצת העיר נס ציונה ב-2021.  חברת אם אן.ג'י נבחרה לקדם את התוכנית במתחם הטייסים שלפיה ייהרסו 220 יח"ד ב-15 מבנים ישנים, ובמקומם ייבנו 873 יח"ד ב-14 מבנים בני 13-9 קומות, לצד מבני ציבור ושטחים ציבוריים. כך  בשני הפרויקטים   אאורה צפיוה לשווק מעל 1,700 יח"ד בנס ציונה.

מתחם  מרגולין ממוקם באזור מרכזי ונגיש בצפון מזרח נס ציונה. הפרויקט ישתרע על פני כ-56 דונם ברחובות מרגולין, אצ"ל ומאיר הרמן, ובמקום יחידות הדיור ישנות ייבנו כ-20 בניינים חדשים.

תכנון הפרויקט מבוצע על ידי משרד א.מזור-א.פירשט, ויכלול גם גני ילדים, מתחמים ירוקים ושבילי אופניים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתאאורהיעקב אטרקצ'ינס ציונהאאורה אם.אן.ג'ימתחם מרגולין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...