מתכנן חדש למחוז חיפה במינהל התכנון: רונן סגל

סגל (53) שימש ב-11 השנים האחרונות כסגן מתכננת מחוז חיפה. במסגרת תפקידו כמתכנן מחזו חיפה יהיה אחראי בין השאר על מכלול הפעילויות התכנוניות במחוז, עמידה ביעדים שנקבעו בתוכנית העבודה ואושרו על ידי מינהל התכנון ועוד

שיתוף הכתבה

אומנם ראש חדש למינהל התכנון טרם נמצא, אבל לפחות ברמה המחוזית יש מינויים חדשים. רונן סגל נבחר היום (ראשון, 3.4.22) להיות מתכנן מחוז חיפה במינהל התכנון. הוא נבחר במכרז שערכה ועדת המכרזים של נציבות שירות המדינה.

סגל (53),מתגורר בחיפה, ומכיר את התחום כי שימש ב-11 השנים האחרונות כסגן מתכננת מחוז חיפה. במסגרת התפקיד שימש כממלא מקום של מתכננת המחוז בוועדה המחוזית לתכנון ובניה וכיו"ר בוועדות המשנה שלה. כמו כן, היה מעורב בקידומן של תוכניות מתאר כוללניות לישובים במחוז. בשנת 2017 נבחר כעובד מצטיין של מינהל התכנון .

כמו כן סגל משמש מאז חודש נובמבר 2020, יו"ר ועדה מרחבית זמורה (בתחומי הישובים: קרית עקרון, מזכרת ביה ובני עי"ש),עד למינוי יו"ר קבוע. במסגרת תפקיד זה היה אחראי בין השער על תקציב וניהול עבודה.

הוא בעל תואר MA (מגיסטר) בתכנון ערים ואזורים בפקולטה לארכיטקטורה בטכניון בחיפה, ו-BA בחוג ללימודי ארץ ישראל ובחוג לגיאוגרפיה באוניברסיטת חיפה.

במסגרת תפקידו כמתכנן מחזו חיפה יהיה אחראי בין השאר על מכלול הפעילויות התכנוניות במחוז, עמידה ביעדים שנקבעו בתוכנית העבודה ואושרו על ידי מינהל התכנון , מעקב ובקרה שוטפים על קידום התכנון, ייזום וביצוע התכנון במחוז בהתאם למדיניות התכנון הארצית, מסמכי המדיניות והנחיות מקצועיות של מינהל התכנון, בדיקת התוכניות המובאות לדיון בוועדות המחוזיות ומעקב אחריהן, מילוי מקום יו"ר הוועדה המחוזית בוועדות משנה.

הוא יהיה אחראי על מחוז חיפה המשתרע על שטח כולל של 866 קמ"ר, מחדרה בדרום ועד קריית מוצקין בצפון, מהים במערב ועד ואדי עארה במזרח. במחוז קיימים 94 יישובים שבהם יישובים עירוניים, קיבוצים, מושבים וכפרים ובהם אוכלוסייה של כ-1,053,426 תושבים.

סגל החליף את ליאת פלד, ששימשה 11 שנים כמתכננת מחוז חיפה וקודמה לאחרונה לתפקיד סגנית למנכ"לית מינהל התכנון לתכנון מרחבי. הוא ייכנס לתפקיד מיד.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתמינהל התכנוןרונן סגלמחוז חיפה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...