דיווח: "מליסרון-אפי נכסים תשכיר 20 קומות לפייסבוק ב-750 מיליון שקל"

ההסכם של השותפות הוא לשבע שנים במגדל A בלנדמארק ת"א שצפוי להיבנות עד 2023 • בשותפות מעריכים כי ההסכם יניב לה 50 מיליון שקל בשנה • אופיר שריד, מנכ"ל מליסרון: "לחברות הטכנולוגיה בישראל יש חלק משמעותי בצמיחת שוק המשרדים"

שיתוף הכתבה
אופיר שריד, מנכ"ל מליסרון (אביב אברמוב) על רקע הדמיית מתחם לנדמארקאופיר שריד, מנכ"ל מליסרון (אביב אברמוב) על רקע הדמיית מתחם לנדמארק

מליסרון , בשליטת קבוצת עופר, דיווחה היום לרשות ני"ע כי השותפות שלה עם אפי נכסים (בחלקים שווים) בפרויקט במתחם שרונה בתל אביב חתמה על הסכם שכירות עם חברת הייטק בינלואומית למגדל בפרויקט לנדמארק תל אביב. העסקה היא למחצית משטחי המשרדים במגדל A בפרויקט, אשר הקמתו צפויה להסתיים בתום שנת 2023.

במקורות נוספים פורסם כי פייסבוק היא השוכרת. זו תשכור 51 אלף מ"ר ב-20 קומות מתוך 39 הקומות הצפויות במגדל. עבור שטח זה ו-600 מקומות חניה תשלם השוכרת 750 מיליון שקלים לשבע שנים, חצי מהסכום יוקצה למליסרון והחצי השני לאפי נכסים. תינתן אופציה להארכת השכירות בשלוש שנים בכל תקופה. זו  אחת העסקאות הגדולות שידע שוק הנדל״ן המניב בישראל. בענף כבר מעריכים שהשוכרת היא פייסבוק, אך במליסרון ובאפי נכסים לא אישרו ולא הכחישו.  גם בפייסבוק לא אישרו ולא הכחישו את הפרטים. בשותפות מעריכים כי ההסכם יניב לה 50 מיליון שקל בשנה.

לדברי אופיר שריד, מנכ"ל מליסרון : "ההסכם שנחתם היום הוא הסכם משמעותי וחשוב. לחברות הטכנולוגיה בישראל יש חלק משמעותי בצמיחת שוק המשרדים ואנו מאמינים שהשוק עוד יתפתח ויצמח. פרויקט LANDMARK הוא פרויקט ייחודי, העומד בסטנדרטים גבוהים ביותר של בנייה ושירות ומבטיח לכל העובדים בבניין סביבת עבודה אופטימלית, מלאה וחווייתית."

אבי ברזילי, מנכ"ל אפי נכסים , הוסיף: ״העסקה שנחתמה אתמול בפרויקט לנדמארק מעבר להיותה ציון דרך חשוב לפרויקט היא מעידה על עוצמתו של שוק הנדל״ן למשרדים בתל אביב. עיקרו של הבניין הראשון בשטח של כ-100 אלף מ״ר כבר שווק והמאמץ השיווקי שלנו ממוקד היום בעיקר בבניין השני בשטח של כ-50 אלף מ״ר (שהשלמתו צפויה בסוף שנת 2025)״


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מליסרוןאופיר שרידאפי נכסיםשרונהלנדמארק ת"אקבוצת עופר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...