אפריקה ישראל מגורים תמכור את זכויותיה בשטחי המסחר בפרויקט סביון VIEW בירושלים; רווח נקי צפוי: 24 מיליון שקלים

. הממכר כולל שטחי מסחר בשטח בנוי של 5,000 מ"ר (שטח עיקרי ושירות),זכויות בייעוד מסחר בשטח כולל של 3,400 מ"ר וכן 10 מקומות חניה בחניון הפרויקט; הקונה תשלם סך של כ-10 מיליון ש"ח בתוספת מע"מ כדין, אשר מרביתו ישולם במהלך הרבעון השלישי לשנת 2022 ,בסמוך למועד מסירת הממכר

שיתוף הכתבה
מיכה קליין, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים (דרור סיתהכל) מיכה קליין, מנכ"ל אפריקה ישראל מגורים (דרור סיתהכל)

 

אפריקה ישראל מגורים הודיעה היום לבורסה בת"א על התקשרות בהסכם מכר, למכירת מלא זכויותיה של החברה בשטחי המסחר הנבנים בפרויקט סביון VIEW בירושלים. הממכר כולל שטחי מסחר בשטח בנוי של 5,000 מ"ר (שטח עיקרי ושירות),זכויות בייעוד מסחר בשטח כולל של 3,400 מ"ר וכן 10 מקומות חניה בחניון הפרויקט. הממכר יימסר לרוכשת ברמת "מעטפת". הפרויקט נמצא בשלבי הקמה מתקדמים.

בתמורה לממכר, תשלם הקונה סך של כ-10 מיליון ש"ח בתוספת מע"מ כדין, אשר מרביתו ישולם במהלך הרבעון השלישי לשנת 2022 ,בסמוך למועד מסירת הממכר. בגין העסקה, צפויה החברה לרשום רווח נקי, המוערך בכ-24 מיליון ש"ח, רובו, בדוחותיה הכספיים לרבעון השני לשנת 2022 .יצוין, כי רווח זה אינו סופי, ועיתוי ההכרה בו תלוי, בין היתר במועד ההכרה בהכנסה בפרויקט. עוד יצוין, כי למועד הדוח החברה בוחנת את תוצאות העסקה על דוחותיה הכספיים בסיוע יועציה החשבונאיים. 

בדוח החצי שנתי האחרון שפרסמה החברה בסוף 2021 היא התייחסה לפרויקט ולפרטיו: מגדל מגורים של 27 קומות הכולל 194 יח"ד, וכן בניין משרדים של 7 קומות בהיקף של כ-4,800 מ"ר ושניהם מעל מרכז מסחרי סגור של 3 מפלסים בהיקף כולל של כ- 4,500 מ"ר וכן חניון של 2 מפלסים עבור 174 מקומות חניה. לפי אותו דוח העבודה על הפרויקט והשיווק צפויים להסתיים במהלך השנה הנוכחית. בשאלת המחיר למ"ר בשטחי המסחר הנמכרים בעסקה זו, בדו"ח נכתב: מחיר ממוצע למ"ר לפיו חושב רווח גולמי שטרם הוכר (לפי שימושים) 33.7 שקלים למ"ר בשטח המיועד למסחר. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אפריקה ישראלירושליםדיווחים לבורסהסביון VIEW
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...