תריסי מולטי בוקס: התריסים שעושים מהפכה בענף הבנייה

המוצר החדשני של רול פרופיל מבית קליל משנה את כל מה שידעתם על הזמנה והתקנה של תריסים לפתחים ומאגד את כל רכיבי התריס באריזה אחת

שיתוף הכתבה

ענף הבנייה, על כל נגזרותיו, סובל כבר שנים ממחסור בידיים עובדות ומתהליכים ארוכים, ממושכים ולעיתים מסורבלים. הדבר בא לידי ביטוי גם בתחום התריסים וההצללה, כשפעולה פשוטה לכאורה כמו התקנת תריסים לחלונות, מצריכה התנהלות מול מספר ספקים, שכל אחד מהם אחראי על חלק אחר של התריס. מיותר לציין כמה זמן, משאבים, טרדות ופוטנציאל לטעויות טמונים בתהליך.

מי שזיהתה את הבעייתיות והשכילה לפתח פתרון חדשני המהווה אלטרנטיבה יעילה יותר, היא חברת רול פרופיל, חברת הבת של חברת קליל, העוסקת בייצור פתרונות הצללה לענף הבנייה. במטרה לייעל את תהליכי ההזמנה וההתקנה של התריסים, לחסוך בזמנים ובידיים עובדות, למזער טעויות ולמנוע פחת מיותר, פיתחה החברה את מולטי בוקס – מוצר בלעדי הכולל את כל רכיבי התריס באריזה אחת: ארגז פנימי, מכסה, ואל, מנוע/ אפרט לתריס ידני, חומרי בידוד וכמובן התריס עצמו.

מלבד ייעול משמעותי של התהליך, המולטי בוקס מספק מענה לפן נוסף של תהליכי הבנייה שהפך בשנים האחרונות למשמעותי במיוחד: הפן העיצובי. במקום להתפשר על ארגז תריס גדול ומגושם ש"מכתים" את החלל ואינו תואם את הקו העיצובי, בחרו ברול פרופיל לייצר 3 דגמים שונים לארגז התריס – ארגז מלבני, ארגז מעוגל או ארגז שטוח, ובקרוב יתווסף אליהם דגם רביעי – ארגז מרחף. בנוסף, ניתן להזמין את הארגז בכל גוון אפשרי, וכן להתאים את הגוון לצבע הקיר, על מנת שהארגז יוכל להיטמע בו והמראה שיתקבל יהיה אחיד והרמוני.

התאמה מדויקת עד לרמת המילימטר

המולטי בוקס משנה לחלוטין את ההתנהלות במהלך הבנייה. הזמנת התריס מתבצעת באמצעות טופס הזמנה פשוט ומפורט בו ניתן לציין את כל הפרטים הנדרשים, לרבות גוון הארגז והתריס, סוג הבידוד, הדגם העיצובי, מיקום הואל, המידות המדויקות, סוג עומק המכסה סוג מנוע תריס ומיקומו, ועוד.

כל רכיבי המולטי בוקס עמידים לחדירות אוויר ברמה H, כנדרש על פי מכון התקנים הישראלי, כוללים בידוד אקוסטי ברמה הגבוהה ביותר ומונעים חדירה של מים, רעשים, רוחות ואוויר. בכל תריס ניתן להגדיר מידות מדויקות עד לרוחב מקסימלי של 3.7 מ', המתאים לפתחים רחבים של ויטרינות סלון, וכל הרכיבים מגיעים ארוזים בקופסה הכוללת ברקוד זיהוי ייחודי לכל פתח.

בצורה זו, מתאפשרת גמישות תכנונית מקסימלית, וגם במקרים של סטיית בנייה מסוימת באחד הפתחים, ניתן להתאים את המידות לפתח הקיים עד לרמת המילימטר. עבור חברות יזמיות ויצרנים בתחום, מדובר בלא פחות ממהפכה, כפי שמספר אוהד נונה, סמנכ"ל חברת עמי תעשיות, אשר מבצעת פרויקט בנייה ברמלה בו נעשה שימוש ב-850 יחידות של מולטי בוקס:

"אני שמח על החלטתנו לשלב את ה"מולטי בוקס" בפרויקט AMAZE מערב רמלה. בהתמודדות עם פרויקט בהיקף כזה, אני כיצרן רואה חשיבות ומשמעות רבה לייצור ותפעול יעיל של עשרות יחידות דיור. האפשרות להתאים מידות, עיצוב וגוון לכל פתח ולכל דירה באופן ספציפי מאפשרת לי להיות גמיש, לצמצם פערים שנוצרו עוד בשלב הבנייה ולשמור על יעילות ודיוק. שביעות רצון הלקוח מהעיצוב החדשני וסטנדרט האיטום הגבוה גם הם בונוס אדיר בעיניי".

אין ספק שמדובר בבשורה לענף הבנייה ולתחום התריסים וההצללה בפרט. עם רשימה ארוכה כל כך של יתרונות ליזמים וליצרנים, לא נתפלא אם המולטי בוקס יהפוך בקרוב לסטנדרט החדש.

לפרטים נוספים על המולטיבוקס באתר קליל


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קלילתריסי מולטי בוקסרול פרופילענף הבנייה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...