חיים אביטן, לשעבר יו"ר הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, מונה ליו"ר הרציג נדל"ן

אביטן ייסד את הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, וכיהן כיושב ראש הרשות ארבע שנים. "אני מגיע עם ניסיון רב ונחישות לתפקיד, ובכוונתי להכפיל ואף לשלש את מספר יחידות הדיור שמקדמת החברה", הוא אומר

שיתוף הכתבה
 חיים אביטן, יו"ר הרציג נדל"ן (דרור סיתהכל) חיים אביטן, יו"ר הרציג נדל"ן (דרור סיתהכל)

חיים אביטן, לשעבר יו"ר הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, מצטרף לקבוצת הרציג נדל"ן.  אביטן (67) מונה ליו"ר הקבוצה, בבעלותו של איש העסקים יהודה הרציג.

אביטן ייסד את הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, וכיהן כיושב ראש הרשות ארבע שנים. אביטן גם הקים 25 מינהלות עירוניות והוביל השקעות של עשרות מיליוני שנים בהתחדשות עירונית. לפני כן, כיהן אביטן כראש עיריית חדרה במשך שתי קדנציות. במהלך שנים אלה עמד בראש ועדת התכנון והבנייה בעיר, וקידם רפורמות שהביאו להכפלת מספר יחידות הדיור בעיר חדרה.

אביטן  שימש כראש הרשות להתחדשות עירונית   מאוקטובר 2017 ועד מאי 2021. החליף אותו אליעזר במברגר.

מינויו של אביטן מגיע לצד הרחבת זרוע ההתחדשות העירונית בקבוצת הרציג נדל"ן. החברה  מתמחה בייזום ובביצוע פרויקטי נדל”ן למעלה מ-40 שנים. לחברה זרוע נכסים מניבים והשקעות נדל"ן וזרוע בנייה על קרקע פנויה, אולם בעשור האחרון היא מתמקדת בתחום ההתחדשות העירונית, ומובילה עשרות פרויקטים בכל רחבי הארץ. עד כה הספיקה הקבוצה לקדם כ- 5,000 יחידות דיור ולמעלה מ- 45,000 מ"ר מסחר ותעסוקה בהיקפי מכירה של כ- 6 מיליארד שקל, לדברי החברה.

בתגובה למינוי אמר אביטן: "אני שמח להצטרף לקבוצת הרציג נדל"ן אשר חרטה על דגלה לא רק מצוינות ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר, כי אם גם יחס אישי ויוצא דופן לדיירי הפרויקטים שאותם היא מקדמת. אני מגיע עם ניסיון רב ונחישות לתפקיד, ובכוונתי להכפיל ואף לשלש את מספר יחידות הדיור שמקדמת החברה".  

הרציג, בעלי הקבוצה, הוסיף: "חיים אביטן מביא עימו ניסיון עשיר שיהווה תרומה ניכרת לפעילות החברה. אנו גאים ומברכים על הצטרפותו, ובטוחים שכישוריו יסייעו לקבוצת הרציג נדל"ן להעצים את תנופתה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות הממשלתית להתחדשות עירוניתחיים אביטןיהודה הרציגהרציג נדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...