עסקת ענק לאלקטרה נדל"ן: רוכשת 325 דונם להתחדשות עירונית במיאמי תמורת 100 מיליון דולר

את העסקה ביצעה עם שותף אמריקאי, וחלקה של אלקטרה הוא 75%; השטח כולל קניון ומבני מסחר שבהם שוכרים כגון JC Penney Macy’s וזכויות לבניית אלפי יחידות דיור; ההכנסות מוערכות ב-6 מיליון דולר בשנה

שיתוף הכתבה
אמיר יניב, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן (אלדד רפאלי)אמיר יניב, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן (אלדד רפאלי)

עוד פרויקט של חברת אלקטרה נדלן בתחום המגורים בארה"ב: החברה דיווחה היום  לבורסה על רכישת חטיבת קרקע באזור המיועד להתחדשות עירונית בדרום מיאמי  בשכונת Cutler bay תמורת כ-100 מיליון דולר. הקרקע, הממוקמת בלב אזור ביקוש של שכונות מגורים ובסמיכות לכבישים מרכזיים, נרכשה עם שותף אמריקאי (JV) בעל ניסיון באיתור, ייזום והשבחה של מיזמי נדל"ן גדולים בפלורידה. ההון העצמי (100%) המושקע בעסקה, לדברי החברה, מסתכם בכ-52.8 מיליון דולר (חלק החברה עומד על 75%).

שטח הקרקע הוא כ-325 דונם, כולל כ-75 אלף מ"ר של שטחי מסחר בנויים (קניון ומבני מסחר שבהם שוכרי עוגן כגון JC Penney Macy’s, ועוד) , מגרשי חניה וכן זכויות לבניית אלפי יחידות דיור, לרבות פרויקטי מולטי פמילי שבהם פעילה כיום החברה באמצעות הקרנות שבניהולה. ההכנסות הנוכחיות משטחי המסחר מוערכות ב-6 מיליון דולר בשנה.

המתחם ממוקם בין שכונות מגורים, כ-20 מייל דרום-מערבית ל-Miami Downtown. ההכנסה השנתית הממוצעת למשק בית ברדיוס 5-מייל מהמתחם מסתכמת בכ- 84,502 דולר ותומכת ביכולת התשלום של השוכרים  בשוק המשלמים דמי שכירות של כ-20 אלף דולר בשנה.

בכוונת הצדדים לפתח את הקרקע ולהקים עליה בעיקר פרויקטי מגורים להשכרה, תוך בחינת היקף ניצול זכויות הבנייה האופטימאלי.

אמיר יניב, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן : "העסקה משקפת פוטנציאל רווח משמעותי ואפשרות לשילוב חטיבת הקרקע בפעילות ה-Multifamily"

לדברי אמיר יניב, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן : "כחלק מפיתוח פעילותנו בתחום המגורים בארה"ב, אנו מעדכנים היום על עסקה ייחודית ומשמעותית לרכישת חטיבת קרקע המיועדת להתחדשות עירונית בדרום מיאמי עם זכויות לבניית אלפי יח"ד. הקרקע ממוקמת בפריים לוקיישן באזור עם נגישות גבוהה לצירי תנועה מרכזיים ובסמיכות לאזורים המאופיינים בצפיפות אוכלוסין ובביקושים גבוהים למגורים להשכרה. מיאמי, המאופיינת בהגירה חיובית ושיעורי תעסוקה גבוהים, היא מהערים הצומחות והחשובות ביותר בארה"ב. העסקה משקפת פוטנציאל רווח משמעותי ואפשרות לשילוב חטיבת הקרקע בפעילות ה-Multifamily  של החברה במסגרת הקרנות בניהולה במהלך השנים הקרובות. אנו מעריכים, כי השילוב של הידע והניסיון של אלקטרה נדל"ן ושל שותפתה בעסקה יביאו בשנים הקרובות ליצירת ערך משמעותי באמצעות השבחה ניכרת שאנו צופים לפרויקט זה".

אלקטרה נדל"ן , מקבוצת אלקו, עוסקת בהקמה וניהול קרנות השקעה פרטיות. חברת אלקטרה נדל"ן דיווחה לאחרונה על תוצאותיה הכספיות לשנת 2021. הרווח הנקי בשנת 2021 טיפס בכ-306% לשיא של כ-423.1 מיליון שקל, ההכנסות צמחו בכ-310% לכ-635.7 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אלקואמיר יניבאלקטרה נדל"ןמיאמי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...