הפניקס תעמיד מימון לפרויקט פינוי בינוי של אאורה בקריית אונו, בהיקף של 805 מיליון שקל

פרויקט האורן בקריית אונו עתיד לכלול 305 יח"ד בחמישה מגדלים • בעקבות ההסכם, עבודות הפינוי של הבניינים הישנים צפוי לקרות בחודשים הקרובים • עד כה שווקו 67 יח"ד מתוך 209 יח"ד לשיווק

שיתוף הכתבה

חברת אאורה הודיעה הבוקר לבורסה לניירות ערך בת"א כי היא חתמה על הסכם ליווי פיננסי עם חברת הפניקס עבור פרויקט פינוי בינוי במתחם האורן בקרית אונו. היקף המימון יעמוד על כ־805 מיליון שקלים. בתוך כך החברה מודיעה, כי בהתאם להגעה לחתימה על הסכם הליווי, בכוונת החברה להוציא הודעת פינוי לדיירים הוותיקים ולהתחיל בפינוי המתחם. כמו כן, עבודות הריסת המבנים הישנים ובניית הפרויקט החדש יחלו במהלך החציון השני לשנת 2022.

במתחם החדש ייבנו שלושה סוגי מגדלים שיכללו 305 יח"ד בחמישה מגדלים: מגדל אחד בן 19 קומות, שני מגדלים בני 17 קומות ושני מגדלים נוספים בני 9 קומות. הדירות במתחם יהיו של 3, 4, 5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. המתחם כולו יבנה כמקשה אחת, ועתיד להתאכלס בעוד כ־4 שנים.

בסמוך לשכונה יוקם הקו הכחול של המטרו שאמור להיות מוכן יחד עם האיכלוס של השכונה בשנת 2026. השיווק החל בתחילת מרץ, ועד עתה נמכרו למעלה מ־67 דירות מתוך 209 יח"ד לשיווק. עוד יצוין, כי במסגרת הפרויקט תשפץ אאורה 2 בנייני מגורים שנמצאים במתחם ותוסיף לדירות הקיימות מרפסות שמש וממ"דים. 

קריית אונו היא אחת הערים המזוהות ביותר עם התחדשות עירונית ובשנים האחרונות היא מתאפיינת באחוזים הולכים וגדלים של הגירה חיובית. המקום האידאלי והאזור האסטרטגי בה נמצאת, בסמוך לצירי תנועה מרכזיים – כביש 4 וכביש 471, הפך לאלטרנטיבה ראויה ליישובים מבוססים, הסמוכים לקריית אונו.

זהו הפרוייקט השני של חברת אאורה בקרית אונו. רק לאחרונה אאורה סיימה לאכלס את שכונת אונו ואלי שבה נבנו ביחד 8 מגדלים עם 700 דירות בזמן שיא של 4 שנים. אונו וואלי הפכה להיות המובילה בעיר ומספקת גם לתושביה וגם לתושבי העיר כולה דיור איכותי, מודרני עם סביבה תומכת ומשגשגת. ייצגו בהסכם את הפניקס עו״ד אסף אנגלרד ועו״ד אורי סגיב ממשרד אנגלרד ושות׳. מטעם אאורה ייצגו עו"ד נתי גלעד ועו"ד אלי גליקמן.

יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל אאורה : "אני שמח על חתימת הסכם הליווי עם הפניקס בקשר מתחם אאורה האורן, וזאת לאחר הסכמי ליווי שנחתמו בעבר עם הפניקס באחיסמך בלוד ובבן שמן. מדובר בפרויקט יוקרתי שכבר מכרנו כ- 67 דירות ממנו בטווח זמן קצר. מכירת כמות דירות משמעותית והתקשרות בהסכם ליווי מקיף עם חברה מובילה בשוק המוסדי בסכומים מהותיים, מגלמים את ההנגשה של אאורה למקורות מימון טובים וכך נמשיך לעשות. מדובר בשת"פ חשוב עבורנו ונמשיך לפעול ולפתח אותו לפרויקטים נוספים".

גלית וינדר טפר, מנהלת ליווי פרויקטים וערבויות בהפניקס: "שמחים לשתף פעולה עם אאורה , חברה מובילה בבניית פרוייקטי פינוי בינוי . הפניקס הינה גוף מוסדי המממן פרויקטים מסוג זה בהיקף נרחב, תוך מקצועיות והחלת כללי חיתום ובקרה מחמירים, ורואה בפרויקט משמעותי וגדול זה נדבך חשוב בתיק הלקוחות והפרויקטים המלווים על ידה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הפניקסיעקב אטרקצ'יקריית אונובורסה לניירות ערך בת"אגלית וינדר טפר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...