אקרו השיגה רוב לפינוי בינוי ברמת אביב הירוקה

אקרו מדווחת על הסכם פינוי ובינוי ברחובות הופיין 11-21 בשכונת רמת אביב הירוקה; במסגרת הפרויקט ייהרסו 36 הדירות הקיימות ובמקומן יוקמו 100 דירות חדשות; הפרויקט מוערך ב-260 מיליון שקל.

שיתוף הכתבה
זי יעקובי, מנכ"ל אקרו ( (צילום: אלכס פרגמנט)זי יעקובי, מנכ"ל אקרו ( (צילום: אלכס פרגמנט)

קבוצת אקרו , בשליטת צחי ארבוב ובניהולו של זיו יעקובי, מדווחת היום כי הגיעה לרוב החתימות החוקי על הסכם פינוי ובינוי ברחובות הופיין 11-21 בשכונת רמת אביב הירוקה. היקף הפרויקט מוערך ב-260 מיליון שקל.

שטח המתחם כ-4 דונם, והוא ממוקם באחד הרחובות הפינתיים, בסמוך לאוניברסיטת תל אביב. במסגרת הפרויקט ייהרסו 36 הדירות הקיימות ובמקומן יוקמו 100 דירות חדשות בבינוי משולב: מגדל אחד בקצה המזרחי של המתחם, על רחוב חיים לבנון ומבנה מרקמי נמוך בחלקה המערבי והפנימי, בצמידות לגינת טאגור הגובלת מצפון לחלקה. על תכנון המתחם אמון משרד משה צור אדריכלים , מבכירי האדריכלים בישראל.

תמהיל הדירות יהיה מגוון ויכלול דירות החל מ-2 ועד 6 חדרים ודירות מיוחדות כגון מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. בעלי הדירות יזכו לקבל דירות חדשות יוקרתיות וגדולות יותר הכוללות ממ"ד, מרפסת שמש, מעליות חדישות, חנייה תת קרקעית ומחסן.

לקבוצת אקרו צבר של כ-60 פרויקטים, והיא צפויה להקים עד שנת 2029 מעל 7,000 יח"ד וכ-720 אלף מ"ר של נכסים מניבים. מרבית הפרויקטים של החברה הינם באזורי ביקוש בגוש דן, בדגש על העיר תל אביב.

תחום ההתחדשות העירונית מהווה בקבוצה מנוע צמיחה וכיום לחברה יש צבר פרויקטים בתחום זה הכולל כ-25 פרויקטים עם למעלה מ-3,000 יח"ד אשר צפויים להניב בשנים הקרובות רווח גולמי בסך כ-2.6 מיליארד שקל (חלק החברה כ-1.6 מיליארד שקל).

בתחילת חודש מרץ הצטרפה הקבוצה לבורסה בתל אביב. החברה גייסה בהנפקה סכום של כחצי מיליארד שקל, לפי שווי של כ-4 מיליארד שקל, ובכך הפכה לחברה הגדולה ביותר שנרשמה בבורסה מאז פברואר 2018.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:צחי ארבוברמת אביב הירוקה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...