שרביב מקדמת פרויקט התחדשות עירונית של 1,100 יח"ד בדרך הטכניון בנשר

במסגרתו ייהרסו 177 דירות בבנייני שיכון ישנים ומסוכנים בדרך הטכניון 24-48 וייבנו במקומם כ- 1,100 יח"ד. בפרויקט עתידים להיבנות 8 מגדלי יוקרה בני 30-16 קומות

שיתוף הכתבה
אירוע חשיפה לפרויקט התחדשות עירונית של שרביב בטכניון נשר (רועי חרמוני)אירוע חשיפה לפרויקט התחדשות עירונית של שרביב בטכניון נשר (רועי חרמוני)

חברת שרביב חשפה השבוע את פרויקט "רמת הטכניון" בנשר באירוע מיוחד לבעלי הדירות במתחם. מדובר בפרויקט פינוי בינוי הגדול בנשר, שבמסגרתו ייהרסו 177 דירות בבנייני שיכון ישנים ומסוכנים בדרך הטכניון 24-48 וייבנו במקומם כ- 1,100 יח"ד. בפרויקט עתידים להיבנות 8 מגדלי יוקרה בני 30-16 קומות, המשקיפים לנופו  של מפרץ חיפה, הכרמל והים. בכל המגדלים תהיינה דירות בנות 5-3 חדרים ופנטהאוזים, בעלי מפרט משודרג וחללים ציבוריים מושקעים ופונקציונאליים. לדברי החברה, במרכז הפרויקט יוקם פארק ענק ומושקע לרווחת התושבים.

חברת שרביב נבחרה להוביל את הפרויקט במכרז דיירים שהתקיים לפני כמה חודשים. בעלי הדירות התאגדו באמצעות חברת רז בר התחדשות עירונית , המתמחה בניהול וקידום מתחמי ענק בתחום ההתחדשות העירונית. השלב הבא הוא החתמת הדיירים. ובחברה מוסרים כי יש כבר תב"ע ותכנון לפרויקט.

אבי קליש, מנכ"ל חברת שרביב, אמר באירוע: "תרשו לי להקדים את המאוחר ולברך אתכם כבר מעכשיו: ברוכים הבאים למשפחת שרביב. מאוד משמח אותנו לחזור לכאן, לעיר נשר. זכינו להיות מהראשונים שעלו פה על הקרקע לפני כ-30 שנים עם שכונה ענקית שהקמנו ברמות יצחק. ממש הפכנו את נשר מיישוב קטן לעיר. זה חלק מה-DNA שלנו בשרביב. יישוב הארץ. הקמת מתחמי מגורים גדולים ומורכבים. שכונות. עשינו את זה בנשר, במודיעין ובאשדוד, ואנחנו עושים את זה בימים אלו בגבעת אלונים בקריות. אנחנו מודים לכם על האמון שנתתם בנו. תדעו שתמיד יש לכם כתובת. אנחנו מבטיחים לכם שנעשה הכל כדי שתרגישו בבית".

אודי רז, מנכ"ל חברת רז בר התחדשות עירונית , אמר באירוע: "את העבודה על הפרויקט הזה התחלנו לפני כשלוש שנים ואנחנו מאוד שמחים לראות אותו קורם עור וגידים. התפקיד שלנו הוא לתפור את החליפה הטובה ביותר עבור הדיירים ולמקסם את הזכויות שלהם בפרויקט".

שרביב היא חברת בניה משפחתית אשר נוסדה בחיפה בשנת 1956 ונמנית על חברות הבניה המובילות בישראל. שרביב יזמה והקימה אלפי יחידות דיור במגוון פרויקטים ברחבי

הארץ ומביאה עמה לכל פרויקט עוצמה פיננסית, מקצועיות וניסיון רב שנים. החברה היא גם חברה מבצעת, אשר במקרים רבים בונה את הפרויקטים שהיא היזמית שלהם. החברה בונה מזה מספר שנים מאות יח"ד בשכונת גבעת אלונים בקרית אתא וסיימה לאחרונה את פרויקט URBAN TOWER בקרית מוצקין. בנוסף, בנתה החברה פרויקטים גדולים בחיפה, הוד השרון, תל אביב, מודיעין, אשדוד ועוד.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שרביברז בר התחדשות עירוניתאודי רזאבי קליש
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...