קרן ריט סלע נדל"ן רכשה נכס מניב במושבה הגרמנית חיפה ב-76 מיליון שקל

הנכס מושכר בשיעור תפוסה של כ- 95% לכמה שוכרים, בהם מלון המושכר לחברת הניהול גולדן קראון; הכנסה שנתית צפויה מדמי שכירות כ- 5.53 מיליון שקל.

שיתוף הכתבה
גדי אליקם, מנכ"ל סלע קפיטל נדל"ן (אבישי פינקלשטין)גדי אליקם, מנכ"ל סלע קפיטל נדל"ן (אבישי פינקלשטין)

קרן ריט סלע נדל"ן, בניהולם של היו"ר שמואל סלבין והמנכ"ל גדי אליקם, דיווחה אתמול על רכישת נכס מניב בשימושים מעורבים של מרכז מסחרי, משרדים, מלון וחניות, בתמורה של כ- 76 מיליון שקל.

הנכס נמצא במושבה הגרמנית  חיפה, באזור המאופיין בפיתוח נרחב לבילוי, תיירות ומלונאות, במושבה הגרמנית בחיפה, ולמרגלות גן הבהאיים, כ- 200 מטר מנמל חיפה - בסמוך לקמפוס הנמל הכולל מכללות, סדנאות, גלריות, מעונות סטודנטים ומשרדי ממשלה.

הנכס בנוי על קרקע בהיקף 5,363 מ"ר, שעליו בנוי מבנה בשטח 36,067 מ"ר. סלע רוכשת  שטח של 10,525 מ"ר הכולל מרכז מסחרי בהיקף של 4,510 מ"ר, משרדים בהיקף של 2,397 מ"ר, מלון הכולל 88 חדרי אירוח וכן חניון מסחרי המכיל- 315 חניות.

הנכס מושכר בשיעור תפוסה של כ- 95% לכמה שוכרים, המלון מושכר, לחברת הניהול גולדן קראון לניהול המלון, בהסכם ארוך טווח (יתרת ההסכם הינה ל- 5 שנים),ושאר הנכס מושכר לשוכרים מתחומי הפארמה, מזון, עו"ד, הלבשה וצעצועים וכד', לתקופות שכירות של כשנה עד חמש שנים עם אופציות להארכה של שנתיים עד שלוש שנים, עם הכנסה שנתית צפויה מדמי שכירות של כ- 5.53 מיליון שקל.

לדברי סלע, הרכישה תמומן באמצעות מזומנים שבקופת החברה או מניצול קווי אשראי קיימים. שיעור התשואה ברכישה עומד על כ- 7.27%, ושיעור התשואה על ההון עומד על כ- 14.36%.

לדברי גדי אליקם, מנכ"ל סלע קפיטל נדל"ן: "אנו שמחים לעדכן על רכישת נכס נדל"ן נוסף לפורטפוליו. נכס מניב באזור הטוב ביותר בחיפה, בסמוך למרגלות גן הבהאיים ומאופיין בשימושים מעורבים ובפיתוח נרחב לבילוי, תיירות ומלונאות. רכישה זו מצטרפת לזכייתנו במכרז לרכישת בניין הנהלת בנק לאומי בת"א, בניין אייקוני, היסטורי, עם פוטנציאל גדול, בלב הביקוש של הסיטי בת"א בהיקף של כ- 623 מיליון שקל, ולרכישת קומות נוספות במגדל פלטינום בהיקף של כ- 115 מיליון שקל, עליהן דיווחנו במהלך החודש הקודם".

סלע נדל"ן  מחזיקה ב- 41 נכסים מניבים בישראל בשטח כולל של כ- 480,000 מ"ר הכולל כ- 165,000 מ"ר שטחי חניה. לתום שנת 2021 שווי הנכסים המניבים של החברה מסתכם בכ- 5 מיליארד שקל ונכסיה נהנים משיעור תפוסה גבוה של כ- 98%.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:סלע נדל"ןגדי אליקםהמושבה הגרמנית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...