גינדי החזקות ו.א.פ.י נתיב פיתוח זכו ב-244 יח"ד בגבעת שמואל - כמה הן ישלמו?

מדובר במכרז לשכונת רמת הדר הצמוד לאזור שבו נבנית היום בשטח פתח תקווה שכונת "פסגת הדר" (הידועה גם בשם "נווה עוז הירוקה") שבה צפויות להיבנות  כ־2,000 יח"ד

שיתוף הכתבה
רמת הדר, גבעת שמואל (מקור: עמוד השכונה)רמת הדר, גבעת שמואל (מקור: עמוד השכונה)

גינדי החזקות ו.א.פ.י נתיב פיתוח זכו ב-244 יח"ד ברמת הדר בגבעת שמואל. מדובר במכרז לבנייה רוויה שפורסם בספטמבר בשנה שעברה ונפתח באפריל השנה. גינדי זכתה ב-3,100 מ"ר ו-122 דירות תמורת כ-167.8 מיליון שקל ו-1.07 מיליון שקל הוצאות פיתוח. למכרז הוגשו 23 הצעות וההצעה של גינדי הייתה השנייה בגודלה לאחר הצעה של כ-115.5 מיליון שקל. מחיר המינימום היה כ-48.2 מיליון שקל והערכת השומה  151.53 מיליון שקל. מדובר באזור שבו לא היו מכרזים בסדר גודל כזה כבר עשורים.

המתחם שבו זכתה א.פ.י הוא גם כן ל-122 יח"ד בשטח של 3,126 מ"ר. סכום הזכייה 182.18 מיליון שקל. למכרז הוגשו 25 הצעות והצעתה של א.פ.י הייתה הגבוהה ביותר. הוצאות הפיתוח כ-1.07 מיליון שקל. מחיר המינימום למכרז היה 48.2 מיליון שקל והערכת השומה 151.34 מיליון שקל. הממוצע בשתי ההצעות היה קצת יותר מ-130 מיליון שקל

כפי שפרסמנו מדובר במכרז הצמוד לאזור שבו נבנית היום בשטח פתח תקווה שכונת "פסגת הדר" (הידועה גם בשם "נווה עוז הירוקה") שבה צפויות להיבנות  כ־2,000 יח"ד.

רמת הביקוש לדירות באזור פסגת הדר גבוהה מאד ביחס להיצע, ומובילה לעליות מחירים חדות. כך למשל בפרויקט הסמוך של גרופית החל שיווק דירות 4 חדרים במחיר של 2.4 מיליון שקלים, וכיום, פחות מחצי שנה לאחר מכן, כבר עומד על 2.95 מיליון שקלים (התייקרות של 23%).

על כך אמר לנו רז שרייבר, מנכ"ל חברת אינהאוס: "כיום, בשכונת פסגת הדר בפתח תקווה הגובלת בגבעת שמואל נמכרות דירות ארבעה חדרים בקרוב ל־3 מיליון שקלים, הרי שבגבעת שמואל, שבה רמת המחירים גבוהה יותר, המחירים יחצו בקלות את רף שלושה מיליוני השקלים".

עוד הוא ציין כי  הסיבה המרכזית לכך שבפסגת הדר הסמוכה עלו המחירים במהלך חצי השנה האחרונה בלמעלה מ-20% היא מחסור חריף בהיצע: למעשה כאשר בוחנים את האזור, ניתן לראות כי אין עוד עתודות קרקע זמינות לבנייה מיידית, לא בפתח תקווה ולא בגבעת שמואל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רז שרייברמכרזיםגבעת שמואלרמת הדראינהוס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...