הפתרון של מגידו לגיל השלישי: פרויקט שכולו דירות קטנות

החברה תבנה 148 יחד במסגרת פרויקט "KY", במרכז כפר יונה בסביבה כפרית ונמוכה. הפרויקט מיועד למכירה לבני 60 ומעלה ותמהיל הדירות בו יכלול  דירות קטנות בלבד

שיתוף הכתבה
 פרויקט "KY" מגידו (3division) פרויקט "KY" מגידו (3division)

קבוצת מגידו משיקה פרויקט חדש בכפר יונה שלדבריה ישנה את תפיסת המגורים של בני 60 ומעלה  – החברה תבנה 148 יחד במסגרת פרויקט "KY", במרכז כפר יונה בסביבה כפרית ונמוכה. הפרויקט יכלול שני בניינים מפוארים,  בני 8 קומות.  הפרויקט מיועד למכירה לבני 60 ומעלה ותמהיל הדירות בו יכלול  דירות קטנות בלבד.  מדובר בדירות בנות 2 ,2.5 ו-3 חדרים.

דירות 3 חדרים בפרויקט הן בשטח כ 70 מ"ר ונמכרות החל ב-1.49 מיליון שקל, דירות 2.5 חדרים בשטח כ-62 מ"ר נמכרות החל ב-1.346 מיליון שקל, ואילו דירות 2 חדרים בשטח כ-47 מ"ר החל מ-1.15 מיליון שקל.  לחלק מהדירות חניה וכולן עם מרפסת שמש ומפרט הכולל  מטבחי יוקרה, מזגנים ועוד.  בפרויקט גם מועדון דיירים עם עמדות מחשב לעבודה מהבית, מתחם יוגה וחדר כושר. כמו כן, יש לובי מעוצב המחבר בין שני הבניינים עם עמדת שמירה וגינה פנימית ופרטית.  החברה משיקה בימים אלו את שיווק הדירות בפרויקט. הפרויקט קיבל לאחרונה היתר בנייה והצפי להתחלת הבניה הוא במהלך חודש מאי.

נציין כי הדירות הקטנות בעולם הפכו פופולריות בשל מצוקת היצע הדיור ועלייות דמי השכירות בערים גדולות רבות בעולם. לרוב מדובר בדירות לסטודנטים או למי שגר רחוק מהעיר שעובד בה. הפתרון של מגידו הוא לקהל קצת שונה.

לדברי החברה, תוחלת החיים הממוצעת נמצאת בישראל כבר כמה שנים במגמה של עלייה ומנגד איכות החיים של בני ה-60 פלוס עלתה. רובם עדיין חלק אינטגרלי בשוק העבודה ומעורים בחיי החברה ומצד שני מחפשים בעיקר דירות קטנות, ביטחון אישי גבוה במקום המגורים ונגישות קלה לכל השירותים החיוניים להם מבלי לוותר על איכות הדיור.  

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה לשנת 2021  בערים הגדולות מגיע אחוז האזרחים הוותיקים לכ-15% ולפעמים אף יותר, רבים מהם מתגוררים בשכונות צפופות במרכזי הערים, בדירות מגורים שאינן מתאימות לצורכיהן ורבים מהם מחפשים גם מחוץ לעיר דירות קטנות עם אביזרים התואמים את הצרכים החדשים של הגיל. אבל בשל חוסר ההיצע נאלצים להתפשר על דירות גדולות מדי שכבר אינן מתאימות לצרכים שלהם.

כפר יונה נמצאת בקרבה לעיר נתניה ובמרחק דקות נסיעה בודדות לכביש 6 כביש 4 וכביש 2 . העיר מונה כיום כ-5,000 משקי בית, לדברי נדב בריח, מנכ"ל ובעלים של BE נדל"ן המשווקת את הפרויקט של קבוצת מגידו  "היום הפתרון המרכזי לאנשים מבוגרים שמבקשים איכות חיים טובה זה דיור מוגן במתכונת שמתאפשרת לעשירים בלבד – דמי ניהול חודשיים גבוהים מאוד, ללא בעלות על דירה ועם מנגנון של פיקדון נשחק, מה שבהכרח גם לא תואם את הצרכים של האוכלוסייה הצעירה יותר בחתך אוכלוסיית הגיל השלישי. על כן, הפרויקט של חברת מגידו הוא חדשני ופורץ דרך בתחום הנדל"ן ובפרט לקבוצת הגיל הזו, שכן הוא מעניק אקו סיסטם ומכלול שירותים המותאמים לקהל הגיל השלישי הצעיר יותר וכל זאת, לצד עסקה כלכלית חכמה שבאה לידי ביטוי בבעלות בדירה ובדמי ניהול שפויים" .  


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נדב בריחמגידופרויקט "KY"
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...