ריט1 רכשה את החניון במגדל סקיי טאואר ב-60 מיליון שקל

מדובר באחד ממתחמי העסקים הגדולים בתל-אביב המשתרע על פני כ-80 דונמים ונמצא בין הרחובות יצחק שדה, דרך מנחם בגין והמסגר ובסמיכות לתוואי הרכבת הקלה; במסגרת העסקה רכשה ריט 1 90% מהחניון

שיתוף הכתבה
חניון סקיי טאואר (אתר החברה)חניון סקיי טאואר (אתר החברה)

ריט 1, קרן הנדל"ן המניב,  מדווחת היום כי השלימה את עסקת רכישת החניון במגדל סקיי טאואר שבמתחם חסן ערפה. העסקה מוערכת ב-60 מיליון שקל. עסקה זו מהווה הרחבה נוספת לאסטרטגיית החברה לרכישת חניונים באזורי ביקוש.

מדובר באחד ממתחמי העסקים הגדולים בתל-אביב המשתרע על פני כ-80 דונמים ונמצא בין הרחובות יצחק שדה, דרך מנחם בגין והמסגר ובסמיכות לתוואי הרכבת הקלה. במתחם מתוכננים כ-14 מגדלים בני יותר מ-30 קומות כל אחד, בתמהיל שימושים מעורב של משרדים, מגורים, מסחר ומלונאות, ובמרכזם פארק עירוני בשטח של כ-20 דונמים.

רכישת החניון מגדילה את חלקו של מגזר החניונים בתיק הנכסים של ריט 1 העומד על כ-4% מכלל תיק הנכסים של הקרן. בין החניונים המובילים שבבעלותה, חניוני מגדל המילניום, בית פסגות , דניאל פריש, בסר 3-4 וסיטי טאוור הנמצאים בגוש דן וכן חניון קרתא בירושלים.

במסגרת העסקה רכשה ריט 1 90% מהחניון הממוקם מתחת למגדל סקיי טאוור שבפינת הרחובות המסגר ויצחק שדה, אשר תוכנן על ידי משרד האדריכלים יסקי-מור-סיון ואשר בנייתו הסתיימה לאחרונה. החניון כולל כ-400 מקומות חניה, המתפרשים על פני 5 קומות תת קרקעיות.

לדברי דותן גד, סמנכ"ל פיתוח עסקי, ריט 1:  "מדובר באחד ממתחמי העסקים המבוקשים ביותר באזור גוש דן. החניון ישרת הן את המשרדים במגדל שמעליו ובמגדלים הסמוכים והן משתמשים מזדמנים. עוד בטרם פתיחתו כבר הושכרו רוב החניות ואנו מעריכים כי בתוך זמן קצר החניון יפעל בתפוסה מלאה.  מרבית החניונים שבבעלות החברה ממוקמים בלב אזורי הביקוש של תל אביב וירושלים ומשרתים בהצלחה הן את בנייני המשרדים שמעליהם והן לקוחות מזדמנים לאורך כל שעות היממה. מגמת החזרה למשרדים ועליית מחירי השכירות באזורים אלה לא פסחה על תחום החניונים ואנו עדים לביקושים גוברים לחניות ולעליית מחירי השכירות גם בסגמנט זה". 

 

רכישת החניון מגדילה את חלקו של מגזר החניונים בתיק הנכסים של ריט 1 העומד על כ-4% מכלל תיק הנכסים של הקרן. בין החניונים המובילים שבבעלותה, חניוני מגדל המילניום, בית פסגות , דניאל פריש, בסר 3-4 וסיטי טאוור הנמצאים בגוש דן וכן חניון קרתא בירושלים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ריט 1דותן גדחניון סקיי טאואר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...