החברות סלעית ודמרי רכשו 25 דונם בגבעת זאב תמורת 155 מיליון שקל

הקרקע נרכשה מחברת ש.י.א רפאל. סלעית תיזום פרויקט ייחודי של 98 יחידות לבתים צמודי קרקע דו משפחתיים. קהל היעד של הפרויקט הוא משפחות חרדיות שעולות לארץ וכן משקיעים

שיתוף הכתבה

חברת סלעית נדל״ן וחברת דמרי  (לא י.ח) רכשו חטיבת קרקע בשטח 25 דונם בשכונת אגן האיילות גבעת זאב. הקרקע נרכשה מחברת ש.י.א רפאל במחיר של 155 מיליון שקלים. 

לדברי שייקה נפחא, בעלי חברת סלעית, החברה תיזום פרויקט ייחודי של 98 יחידות לבתים צמודי קרקע דו משפחתיים, ובכוונתה לבנות כל יחידה בשטח של כ-260 מ״ר ולהציע לרוכשים את הקוטג' ברמת גימור מלאה ויוקרתית.

עוד הוא מוסיף כי "הקרקע בשכונת אגן האיילות נהנית מביקושים ערים מצד הציבור החרדי-אמריקאי". החברה צופה התחלת שיווק ברבעון השני של 2023, וקהל היעד של הפרויקט הוא משפחות שעולות לארץ וכן משקיעים.  לדבריו, מדובר בציבור שאוהב את הקהילתיות, את זה שיש מוסדות לימוד באנגלית וכיו"ב.

 

הוא מסביר כי  יש ציבור אמריקאי שמחפש דירות גדולות שקשה למצוא בירושלים עצמה. בגבעת זאב ניתן להשיג דירות במחיר של 22-10 אלף למ"ר, מחירים נמוכים בהרבה מהמחירים של ירושלים.

שכונת אגן האיילות  תכלול שטחים ציבוריים פתוחים, צמודים, כ- 15 דונם לרווחת הדיירים וכן מוסדות ציבור. מדובר בעסקה יוצאת דופן כי בתקופה האחרונה אין בנייה חדשה בשכונה ומאז סוף שנת 2021 לא היו עסקאות בשכונה כלל.   בסלעית צופים תקבולים של 500 מיליון שקל. לאחרונה הוצע למכירה באזור בית פרטי בכ-5 מיליון שקל 10  חדרים, בשטח 600 מ"ר. בשבוע שעבר אושרו  להפקדה אלפי יחידות דיור ביו"ש, בהם 113 יח"ד בגבעת זאב. סלעית היא חברה העוסקת למגורים משנת 2009 ומתמחה בייזום, שיווק ואכלוס של מאות יחידות למגורים ברחבי הארץ.

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:סלעיתשייקה נפחאגבעת זאבדמריאגן האיילות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...