אדגר: ה-FFO עלה ב-17.6% ל-25 מיליון שקל

הכנסות החברה ברבעון הראשון השנה הסתכמו ב-67.1 מיליון שקל – עלייה של 5.1% לעומת הרבעון המקביל אשתקד● הNOI- עלה ב-4.2% והסתכם ב-62.1 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
בניין (שאטרסטוק)בניין (שאטרסטוק)

חברת אדגר, העוסקת בהחזקת נדל"ן מניב בישראל ובחו"ל מפרסמת היום את תוצאות הרבעון הראשון שלה לשנת 2022 ומדווחת כי הכנסות החברה ברבעון הסתכמו ב-67.1 מיליון שקל – עלייה של 5.1% לעומת אשתקד. ה NOI- עלה ב-4.2% והסתכם ב-62.1 מיליון שקל, ביחס לרבעון המקביל אשתקד.

עוד עולה מהדוח כי הFFO- לבעלי המניות עלה ב-17.6% לעומת אשתקד והסתכם ב-29 מיליון שקלים, יתרות המזומנים מסתכמות בכ-511 מיליון שקלים ומסגרות האשראי הלא מנוצלות עומדות על כ-315 מיליון שקל.

ההון העצמי המיוחס לבעלי המניות הסתכם נכון ליום 31 במרס 2022,  בכ-1.38 מיליארד שקל, כ-8.45 שקל למניה.

החברה ת תחלק לבעלי המניות דיבידנד של כ-8.9 אגורות למניה, כ-14.5 מיליון ש"ח, בהתאם למדיניות הדיבידנד.

עיקר העלייה מהכנסות מהשכרת נכסים נובעת מהגידול בהכנסות בישראל בסך כ-5.3 מיליון שקל באדגר 360 ובראש העין, בגין פעילות הדאטה סנטר.

מנכ"ל החברה, רועי גדיש, מסר: "שנת 2022 נפתחה עם תוצאות טובות עבורנו, ומגמת הצמיחה שאפיינה אותנו ברבעונים האחרונים נמשכת. מדיניות החברה היא לשמור על האיכות הגבוהה של הדיירים בפורטפוליו, בהם ממשלות, שגרירויות וחברות גדולות, לצד פעילות ה-Brain Embassy שממשיכה להוכיח את עצמה. אנו רואים עלייה בביקוש לשטחי ה-Brain Embassy  המרחיבים את מגוון הפתרונות שאנו מציעים לשוכרים בארץ ובחו"ל ואנו פועלים להגדלת ההיצע. חוזי השכירות של אדגר צמודים ברובם למדד, בעוד כמחצית מהחוב איננה צמודה – כך שאנו ערוכים בצורה מיטבית לשינויים בסביבה המאקרו כלכלית. בנוסף לכך, לאחרונה מינינו את ערן ברק לסמנכ"ל תחום הדאטה סנטר בחברה, ערן היה זה שהקים את המתקן הראשון בישראל מטעם אדגר וזה שיוביל את פיתוח המתקן בפתח תקווה ומתקנים נוספים בארץ ובעולם".

 

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אדגר השקעות ופיתוחרועי גדישנדל"ן מניב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...