זכתה במכרז: אלקטרה תתקין את המעליות לפרויקט ספירלה עזריאלי

סך התמורה הצפויה בגין הפרויקט הוא כ- 400 מיליון שקל, ותקופת ביצוע העבודות נאמדת ב-4 שנים ; מרבית המעליות יהיו כפולות, כך שבאותה נקודת זמן תעצור המעלית בשתי קומות עוקבות

שיתוף הכתבה
מנכ"ל אלקטרה, איתמר דויטשר (לירון אלוני)מנכ"ל אלקטרה, איתמר דויטשר (לירון אלוני)

 

אלקטרה בע"מ, בניהולו של איתמר דויטשר, מדווחת היום על זכייתה במכרז לביצוע המערכות האלקטרומכניות, התקנת מעליות ושירותי אחזקה בפרויקט  "הספירלה" של קבוצת עזריאלי בתל אביב. סך התמורה הצפויה בגין הפרויקט הוא כ- 400 מיליון שקל, ותקופת ביצוע העבודות נאמדת ב-4 שנים.

בחודש ינואר האחרון, הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב אישרה את מגדל הספירלה של עזריאלי בתל אביב, בסמוך לשלושת המגדלים של החברה ולקניון עזריאלי. המגדל, שצפוי להיות המגדל הגבוה בישראל, יתנשא לגובה של 350 מטר ויכלול 91 קומות (מתוכן 83 מעל פני הקרקע). המגדל צפוי לשלב מסחר בקומות הבסיס, קומות משרדים עד מחצית המגדל, מעליהן קומות מגורים להשכרה, ובחלקו העליון מלון הכולל כ-250 חדרים.

אלקטרה מערכות תתקין בפרויקט הספירלה, את כלל המערכות האלקטרו-מכאניות, הכוללות מיזוג אויר ואוורור, חשמל, אינסטלציה וכיבוי אש.

אלקטרה מעליות גברה על חברות בינלאומיות במכרז מגדל הספירלה ונבחרה להקים, להפעיל ולשלוט במערך המעליות של המגדל. החברה תתקין בבניין 47 מעליות ו-16 מדרגות נעות שיתחברו לקניון עזריאלי. מרבית המעליות יהיו כפולות (דאבל־דק) חדשניות, כך שבאותה נקודת זמן תעצור המעלית בשתי קומות עוקבות,  ותאפשר לדוגמה להיכנס למעלית מקומה 80 וגם לצאת מקומה 81.

לדברי איתמר דויטשר, מנכ"ל קבוצת אלקטרה בע"מ: "אנו נמצאים בתקופה של צמיחה מאוד משמעותית. צמיחה זו מתבטאת בקפיצת המדרגה שנרשמה בצבר העבודות של החברה בשנה האחרונה, והזכייה הנוכחית ממשיכה מגמה חיובית זו. השבוע גם חתמנו עם שותפינו על הסכם הזיכיון להקמת הקו הירוק של הרכבת הקלה בגוש דן, פרויקט שיניב הכנסות כוללות בסך של כ-9 מיליארד שקל, כך שאנו נמצאים כיום בתנופת עשייה יוצאת דופן, שתבוא לידי ביטוי בהמשך מגמת הצמיחה בהיקפי הפעילות שלנו, המאפיינת את ביצועיה העסקיים של אלקטרה לאורך כל השנים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עזריאליאיתמר דויטשרקבוצת אלקטרהפרויקט הספירלה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...