מניית חברת ההתחדשות העירונית בית וגג מצטרפת למדדים המובילים בענף הנדל"ן

בתום המסחר ב-2 ביוני תצטרף מניית החברה למדדים ת"א-צמיחה, ת"א-נדל"ן ות"א-בניה • לאחרונה החברה גייסה כ- 78 מיליון שקל, לפי שווי חברה של כ- 428 מיליון שקל ואימצה מדיניות חלוקת דיבידנד בשיעור שלא יפחת מ- 35% מהרווח הנקי השנתי

שיתוף הכתבה

הבוקר דיווחה לבורסה  חברת ההתחדשות  העירונית בית וגג כי בתום המסחר ביום 2 ביוני תצטרף למדדים המובילים. מדובר במדדים : ת"א-צמיחה, ת"א-נדל"ן ות"א-בניה.

המו"לית של גלובס אלונה בר-און היא מייסדת קרן ההשקעות בית וגג ובעלת מניות בחברת ההתחדשות העירונית ודירקטורית בה.  עוד בעלי מניות גדולים בבית וגג הם פועלים אקוויטי, שנותרה לאחר ההנפקה עם כ-7%, ומבטחים המנהלת את קרנות הפנסיה הוותיקות שבהסדר עם המדינה שמחזיקה בכ-8%, קרן ההשקעות בית וגג עם 8.8% ועוד משקיעים פרטיים.

לאחרונה , כפי שדיווחנו במרכז הנדל"ן, החברה גייסה כ- 78 מיליון שקל, לפי שווי חברה של כ- 428 מיליון שקל ואימצה מדיניות חלוקת דיבידנד בשיעור שלא יפחת מ- 35% מהרווח הנקי השנתי.  את ההנפקה סיימה במרץ השנה.

בית וגג היא חברה מובילה ומהחברות הוותיקות הפועלות בישראל בתחום ההתחדשות העירונית, היוזמת, מבצעת ומשווקת פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית באזור ת"א ומרכז הארץ. החברה הפועלת בתחום מאז שנת 2011 השלימה עד כה 16 פרויקטים הכוללים מאות יחידות דיור, ונמצאת בהליך הקמה והיתרי בנייה של  פרויקטים נוספים למאות יחידות דיור נוספות. בנוסף פועלת החברה לקידום ביצוע של 22 פרויקטים עם הסכמים חתומים בהיקף כולל של 1,800 יחידות דיור ונכון למועד הדו"ח השנתי, לחברה צבר פרויקטים עתידי הכולל אלפי יחידות דיור


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתבית וגגאלונה בר אוןמבטחיםפועלים אקוויטי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...