פרויקט היוקרה "מול-ים יפו" קיבל היתר בנייה. 80% מהדירות כבר שווקו

הפרויקט הוא בשטח 3.1 דונם וממוקם בלב "מתחם הנזירות" בסמוך לבית השגריר הצרפתי ביפו הקרוב לים. מחירי הדירות בפרויקט מתחילים ב-3.6 מיליון שקל לדירת 3 חדרים

שיתוף הכתבה
פרויקט "מול-ים יפו" (Studio Bonza)פרויקט "מול-ים יפו" (Studio Bonza)

חברות קפיטל פלטינום ובולטהאופ  נדל"ן  מדווחות על קבלת היתר בנייה לפרויקט "מול-ים יפו". עבודות הפיתוח והבנייה בפרויקט צפויות להתחיל בימים הקרובים. אכלוס הפרויקט צפוי בתוך 36 חודשים.

פרויקט "מול-ים יפו" הוא ביוזמת קבוצת קפיטל פלטינום שבבעלות רו"ח רוני זוהר, אילן אברהמי ואסף אופנהיים, וקבוצת בולטהאופ בראשותו של היזם רן פרסברג. הפרויקט הוא בשטח 3.1 דונם וממוקם בלב "מתחם הנזירות" בסמוך לבית השגריר הצרפתי ביפו הקרוב לים. מהחברות נמסר כי כ-80% מהדירות בפרויקט כבר שווקו. כמו כן הן דיווחו כי נמכר בפרויקט פנטהאוז במחיר שיא של 32 מיליון שקל.

עוד החברות מוסרות כי הפרויקט יכלול שני מבנים יוקרתיים - בניין אחד יכלול שימור של מבנה ששימש את מסדר נזירות ההתגלות של סנט ג'וזף, מבנה דו קומתי מסוגנן עם קשתות שתוכנן בשנות ה-30 של המאה העשרים כמבנה "מדרסה" בסגנון אקלקטי. במבנה שלוש דירות בלבד: שתי דירות 3 חדרים בקומת הקרקע עם גינות פרטיות, תקרות גבוהות בגובה 3.7 מטרים, ומרפסת המשקיפה לחצר הפנימית ובה גינת נוי, ועוד דירת 5 חדרים בקומה הראשונה עם מרפסת קשתות יפואית בת כ-72 מ"ר הנהנית מארבעה כיווני אוויר וגג צמוד.

בנוסף, ייבנה מבנה מודרני ובו 59 דירות על פני 4 קומות מעל הקרקע שלו שלושה אגפים ושלוש קומות תת קרקעיות לחניה. תמהיל הדירות כולל דירות 2-6 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים בני 5-6 חדרים. את המתחם תוחמת חומה המיועדת לשימור היוצרת סביבה אסתטית ובטוחה, לדברי החברות. מחירי הדירות בפרויקט מתחילים ב-3.6 מיליון שקל לדירת 3 חדרים,  ומ-4.48 מיליון שקל לדירות 4 ו-5 חדרים ודירות נדירות במבנה לשימור במחיר המתחיל ב-6.998 מיליון שקל. בפרויקט מתוכננים להיבנות גם לובי מעוצב ואינטימי וגינת נוי בהשראת פיאצות אירופאיות קלאסיות וחדר כושר בוטיק לרווחת הדיירים.

האדריכל הוא האדריכל הבינלאומי פיצו קדם, שזכה 5 פעמים באות העיצוב ומרצה מוביל בפקולטות לאדריכלות בארץ ובעולם, ונבחר גם לאחד ממאה האדריכלים המובילים בעולם באתר  "דיזיין".

לדברי רוני זוהר, יו"ר ושותף מייסד של קפיטל פלטינום, "עם קבלת היתר הבנייה אנו מתכוונים להתחיל בקרוב בעבודות בשטח. פרויקט 'מול-ים יפו' הוא פרויקט ייחודי שייבנה על הגבעה הכי יפה ביפו המאפשרת נוף פתוח לים. יוצעו למכירה מגוון רחב של דירות מתוכננות ומעוצבות עם מפרט טכני עשיר ויוקרתי שנבחר בקפידה. אנו צופים ביקושים גבוהים בפרויקט, קהל היעד הוא כל מי שמחפש חוויית מגורים ייחודית בעיר נמל עתיקה ורומנטית המשלבת בין ים לאורבניות".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קפיטל פלטינוםרוני זוהרפרויקט "מול-ים יפו"בולטהאופ  נדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...