שרי אריסון מכרה אחוזת פאר בפלורידה בעשרות מיליוני דולרים

על פי הדיווחים בארצות הברית קיבלה אשת העסקים סכום של 41.5 מיליון דולר עבור הנכס, המתפרש על ארבעה דונמים בעיירה בל הרבור הממוקמת באי הסמוך לחופי מיאמי. אריסון, עד לאחרונה בעלת השליטה בבנק הפועלים ובשיכון ובינוי, היא האישה העשירה בישראל והונה הוערך לפני ארבע שנים ב-5.4 מיליארד דולר

שיתוף הכתבה
שרי אריסון (קרדיט: ורדי כהנא)שרי אריסון (קרדיט: ורדי כהנא)

אשת העסקים שרי אריסון מכרה את אחוזת הפאר שהחזיקה בפלורידה תמורת 41.5 מיליון דולר. כך דיווח אתמול (שבת) אתר חדשות הנדל"ן האמריקאי The Real Deal. האחוזה ממוקמת בבל הרבור – עיירת נופש הממוקמת על אי הסמוך לחופי מיאמי.

נוף חופי מיאמי הנשקף מבל הרבור Creative Commonsנוף חופי מיאמי הנשקף מבל הרבור Creative Commons

על פי הדיווח, האחוזה משתרעת על שטח של למעלה מארבעה דונמים וכוללת מבנה מרכזי בן שתי קומות, בית אורחים, בריכה ומזח. הנכס כולל תשעה חדרי שינה, עשרה חדרי רחצה וקו מים של 55 מטרים. המבנה המרכזי נבנה ב-1977 ומאז הורחב.

את העסקה ביצע אורן אלכסנדר, בעל חברת תיווך מקומית, שהעמיד את הנכס למכירה במחיר התחלתי של 50 מיליון דולר. על פי רישומי הבעלות בנכס, בעבר החזיקה אריסון בנכס במשותף יחד עם בעלה לשעבר עופר גלזר, ובשנת 2007 הועבר לבעלותה המלאה.

אריסון היא בתו של איש העסקים המנוח טד אריסון שהלך לעולמו בשנת 1999 וכיום היא האשה העשירה בישראל. בשנת 2018 העריך מגזין פורבס את שוויה ב-5.4 מיליארד דולר. עד שנת 2018 היתה אריסון בעלת השליטה  בקבוצת שיכון ובינוי ובבנק הפועלים, באמצעות חברת אריסון השקעות. ב-2018 מכרה אריסון את השליטה בשיכון ובינוי לאיש העסקים נתי סיידוף, וזמן קצר לאחר מכן מכרה הקבוצה גם את מניותיה בבנק הפועלים. בנוסף נודעה אריסון גם בפעילות פילנתרופית ובפרט ביוזמת "יום המעשים הטובים" החל מדי שנה.

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שרי אריסוןנדל"ן בארצות הבריתבל הרבור
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...