קבוצת דוד אזולאי היא מהזוכות במכרז בקריית משה רחובות: תבנה 135 יח"ד

הדירות ייבנו בשני בניינים משולבים עם מסחר. הפרויקט יוקם על מגרש בגודל 3,200 מ"ר. סכום הזכייה הוא כ-155.52 מילון שקל

שיתוף הכתבה
דוד אזולאי (יח"צ)דוד אזולאי (יח"צ)

קבוצת דוד אזולאי  מדווחת על זכייתה במכרז של רמ"י לבניית שני בניינים רבי קומות שיכללו 135 יחידות דיור משולבים עם מסחר בשכונת קריית משה ברחובות. הפרויקט יוקם על מגרש בגודל 3,200 מ"ר. שני הבניינים יהיו בני 20 ו-10 קומות ויכללו 3 קומות חניה בגודל 8,100 מ"ר. נוסף על כך, הפרויקט יכלול כ-500 מ"ר מסחר. תמהיל הפרויקט יכלול דירות בנות 5-3 חדרים. כ-20 אחוזים מן יחידות הדיור יוקדשו לדירות 3 חדרים. א.פריאון ברודנר אדריכלים יהיה משרד האדריכלים שיתכנן את הפרויקט עבור קבוצת דוד אזולאי.

סכום הזכייה הוא כ-155.52 מילון שקל ולמתחם זה הוגשו 34 הצעות. מחיר המינימום במכרז היה כ-36 מיליון שקל והצעתה של דוד אזולאי הייתה גבוהה משמעותית מההצעות האחרות.

מדובר במכרז שפורסם לראשונה ב-28 בדצמבר 2021 לשבעה מתחמים בשכונה.  עוד זוכות גדולות במכרז הן  אלמוג עם 283 יח"ד, אמפא ל-154 יח"ד,  ובסט עם 133 יח"ד.

קבוצת דוד אזולאי, בבעלות איש העסקים דוד אזולאי, הובילה כמה עסקאות גדולות ובעיר. בנוסף, בסוף החודש הקרוב צפויה הקבוצה להתחיל בבניית 3 מגדלי רבי קומות שיכללו כ-300 יח"ד בשכונת גלי ים בנתניה.

לדברי דוד אזולאי, בעלים ומנכ"ל של קבוצת דוד אזולאי: "הפרויקט שנקים בשכנות קריית ברחובות יענה על הביקושים הגוברים ליחידות דיור ברחובות. רחובות תופסת את תשומת ליבם של זוגות צעירים רבים החפצים במגורים באזור המרכז וראש העיר רחמים מלול הצליח לנצל עובדה זאת כדי להזניק את העיר קדימה בתחומי התעסוקה, המגורים והמחסר ואנחנו מודים לעירייה על שיתוף הפעולה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קריית משהקבוצת דוד אזולאימכרזיםדוד אזולאירחובות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...