לוינסקי-עופר ופנינת טל צפויות לרכוש קרקע בבני עי"ש להקמת 200 דירות

לוינסקי-עופר תעמיד הלוואה של 37.5 מיליון שקלים למוכרת שתשתמש כבטוחה ללא תלות בתנאי הסכם הקומבינציה

שיתוף הכתבה
בני עי"ש (תצלום אוויר גוגל מפות) בני עי"ש (תצלום אוויר גוגל מפות)

חברת לוינסקי-עופר הודיעה היום (ד') לבורסה לני"ע על התקשרות עם חברת פנינת טל השקעות ובניה בהסכם לרכישת קרקע לכ־200 יח"ד בעסקת קומבינציה במועצה המקומית בני עי"ש. המקרקעין בעסקה משרתע על שטח של כ־7,500 מ"ר אשר יכלול דירות ושטחי מסחר. לוינסקי-עופר תקדם תב"ע לבניית הפרויקט.

קביעת חלקיהן היחסיים של החברה ושל המוכרת בשטחים המבונים בפרויקט תיעשה באופן ששווי היחידות שישויכו לחברה ישקף רווח של 18% מעלות הפרויקט בהתאם לדו"ח אפס. חלקה של המוכרת לפי רווח של עד 18% הוא 27%. החלק מהרווח שמעל 18% ועד 20% יחולק לפי אחוז הקומבינציה, והחלק מהרווח שמעל 20% יחולק בחלקים שווים בין החברה למוכרת. הדוח המסכם שייערך על ידי השמאי המלווה מטעם הבנק שיעמיד ליווי פיננסי לפרויקט וייערך עם סיומו של הפרויקט יהיה הקובע לעניין אחוז הרווח לעלות. חלוקת הרווח שמעל ל – 18% תיעשה בכסף ולא ביחידות. למוכרת זכות להמיר את זכותה לקבלת יחידות דיור בתמורה כספית.

לוינסקי-עופר תעמיד או תגרום לכך שבנק יעמיד למוכרת הלוואה בסך של 37.5 מיליון שקלים שתובטח בשעבוד זכויות המוכרת במקרקעין, וזכויותיה לפי הסכם הקומבינציה. החברה תשתתף ב־300 אלף שקלים מתשלומי הריבית שתשלם המוכרת.

ההסכם כולל הוראות בנוגע לשיתוף הפעולה בין הצדדים כמו גם אבני דרך ותנאים בהם יוכלו הצדדים לבטל את ההתקשורת. תנאי מפסיק בהסכם יחול במקרה שבו התב"ע לא תאושר למתן תוקף תוך 42 חודשים.

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עסקת קומבינציהלוינסקי-עופרבני עי"שפנינת טל השקעות ובניה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...