מנרב פרויקטים תקים מגדל מגורים בנתניה בהשקעה של 165 מיליון שקל

מגדל המגורים יהיה בן 30 קומות ו-117 דירות חדשות • צופה כי היקף ההכנסות מהפרויקט יסתכם בכ-185 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
הדמיית מגדל מגורים בנתניההדמיית מגדל מגורים בנתניה

חברת מנרב פרויקטים בניהולו של דרור קוזניצקי הודיעה היום (ד') לבורסה בת"א כי חתמה על עסקת קומבינציה עם בעלי קרקע פרטיים להקמת פרויקט בנתניה שיכלול מגדל מגורים בן 30 קומות ו-117 דירות חדשות. מנרב מעריכה כי עלות ההשקעה בפרויקט תסתכם בכ-165 מיליון שקל והיקף ההכנסות הצפוי נאמד בכ-185 מיליון שקל. 

האופציה היא על מגרש בשטח של כ-4.5 דונם בין הרחובות בן גוריון ואברהמס בנתניה. מתווה הקומבינציה כולל רכיב של שירותי בנייה ורכיב קטן של מזומן: מנרב רכשה מבעלי הזכויות בכ-11% מהמגרש את מלוא זכויותיהם במגרש תמורת 8.2 מיליון שקל לפני מע"מ, ובמקביל התקשרה עם בעלי הזכויות בכ-74% נוספים מהמגרש בהסכם לשירותי בנייה לפיו הם יקבלו 53 דירות והיתרה (64 דירות) תשווק על ידי החברה. תוקפו של הסכם הקומבינציה מותלה בכך שבתוך שנתיים מנרב תשלים התקשרות עם יתרת הבעלים בזכויות במגרש.

מנרב הודיעה כי בכוונתה להיעזר בליווי בנקאי לצורך מימון הפרויקט. הקמת מגדל המגורים צפויה להימשך כ-40 חודשים ממועד קבלת היתר בנייה, אשר צפוי להערכתה להתקבל תוך כ-18 חודשים מיום רכישת מלוא הזכויות בקרקע. 

כבכל דיווח דומה לבורסה, מנרב מבהירה כי כל הנ"ל הוא "מידע צופה פני עתיד ומהווה הערכה בלבד על בסיס מידע המצוי בידי החברה נכון למועד זה. ההערכות עלולות שלא להתממש, או להתממש באופן שונה מן הצפוי, בין היתר כתוצאה מגורמים אשר אינם תלויים בחברה כגון מועד מתן היתר הבנייה מהרשויות, תנאי מימון הפרויקט, היקף הביקושים ובהתאם לכך קצב המכירות, מחירי השוק של יח"ד באותו אזור, עלויות בנייה, גורמי הסיכון החלים על פעילות החברה וכיו"ב".

לדברי המנכ"ל דרור קוזניצקי, "עסקה זו הינה חלק מאסטרטגיית החברה לביצוע עסקאות במיקומים אטרקטיביים. הפרויקט ממוקם בסמוך למלון רמדה ולשכונת היוקרה נת/600 בנתניה, ויכלול דירות יוקרה הצופות לים במגדל מפואר". 

כזכור, מנרב פרויקטים דיווחה בחודש האחרון כי חתמה על עסקת קומבינציה בהרצליה ב' להקמת פרויקט מגורים שיכלול 54 דירות, וכן כי חתמה יחד עם שותף על עסקה בטיילת הרברט סמואל בתל אביב להקמת פרויקט מלונאות, מסחר ומגורים במסגרתו תקים 78 דירות יוקרה, כ-500 מ"ר מסחר ובית מלון שיכלול כ-276 חדרים.

מנרב פרויקטים הוקמה בשנת 1988 ע"י מנרב אחזקות, והיא עוסקת בייזום פרויקטים למגורים, לרבות מסחר הנלווה למגורים, תוך התמקדות באזורי ביקוש, לצד פעילות ברמות סיכון פיננסיות נמוכות. דרור קוזניצקי משמש כמנכ"ל החברה החל משנת 2003.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את אפליקציית מרכז הנדל"ן

אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דרור קוזניצקימנרבבורסה לניירות ערךעסקת קומבינציה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...