מנהל ריבוע כחול נדל"ן מיקי זיסמן הודיע על סיום תפקידו בסוף השנה

סיום התפקיד לדבריו הוא לצורך נסיעה לארה"ב למטרת לימודים. שווי נכסי חברת הנדל"ן המניב שבשליטת מוטי בן משה נאמד ב-6.55 מיליארד שקלים

שיתוף הכתבה
מיקי זיסמן, מנהל רבוע כחול נדל"ן. צילום: שירן כרמלמיקי זיסמן, מנהל רבוע כחול נדל"ן. צילום: שירן כרמל

חברת הנדל"ן המניב רבוע כחול נדל"ן הודיעה היום (ה') כי מיקי זיסמן, מ"מ מנהל החברה, יסיים בסוף השנה את תפקידו, למטרת נסיעה לארה"ב לצורך לימודים.

על פי הדוח הרבעוני האחרון של החברה, לרבעון הראשון של 2022, לרבוע כחול נדל"ן 115 נכסים מניבים באזורי הביקוש. השווי הכולל של נכסי נדל"ן נאמד בכ-6.55 מיליארד ש"ח, ואילו ההון העצמי של החברה ליום 31.3.22 עמד על 2.85 מיליארד ש"ח. לאחרונה השלימה החברה עסקאות לרכישת מתחם בצלאל בירושלים וכן מגדל בן 24 קומות המיועד לתעסוקה בפתח תקווה.

מהחברה נמסר כי "בעל השליטה בחברה, מוטי בן משה, המכהן גם כיו"ר רבוע כחול נדל"ן, הודה למיקי זיסמן על פועלו ועל הפיתוח העסקי המשמעותי שהוביל למרות השלכות הקורונה על המשק הישראלי ואיחל לו הצלחה רבה בכל אשר יפנה".

מיקי זיסמן אמר: "למרות השלכות המגפה והאתגרים שהציב לנו המשק, רבוע כחול נדל"ן התאפיינה בשנים האחרונות בפיתוח עסקי ובשיפור תוצאות תפעוליות משמעותי. אנחנו משלימים את פרויקט עירוב השימושים שלנו ברח' תוצרת הארץ בת"א ואנו מציגים  שיפור מתמיד ועקבי בכל הפרמטרים התפעוליים.

"מימוש האסטרטגיה שגיבש דירקטוריון החברה בראשות בעל השליטה, הניב ברבעון הראשון של השנה גידול ב-FFO בשיעור משמעותי של21% , והצפי ל-3 השנים הבאות הינו לצמיחה אגרסיבית נוספת ב-FFO בשיעור מוערך של כ- 92%.

"לאחר כ-22 שנים אינטנסיביות מאוד בחיל האוויר וכעשור מרתק במגזר העסקי בכוונתי לקחת פסק זמן מהעשייה העסקית ו'למלא מצברים' בלימודים מתקדמים". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מוטי בן משהמיקי זיסמןרבוע כחול נדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...