חדשות הנדל"ן: יפעת שליט מונתה למנהלת מחלקת נכסים מניבים באפי קפיטל

אינקור פרופרטיז השלימה עסקה ראשונה בשיקגו במסגרת הסכם במיזם לרכישת מרכזי קניות מעוגני סופרמרקט; אשדר הודיעה על קבלת התמורה בעבור מכירת יחידות מלואניות בחוף הצוק בתל אביב

שיתוף הכתבה
יפעת שליט (צילום Ofer Hajayov)יפעת שליט (צילום Ofer Hajayov)

- חברת אפי קפיטל נדל"ן הודיעה על מינויה של יפעת שליט לתפקיד מנהלת מחלקת נכסים מניבים בחברה. שליט, בוגרת תואר שני במנהל עסקים ובעלת ותק של למעלה מ-30 שנים בנדל"ן, מילאה תפקידים בכירים כמנהלת נכסים בקבוצות כמו רבוע כחול נדל"ן, קבוצת מנרב, אפריקה ישראל ועוד.

לשליט ניסיון בניהול, שיווק והשכרה/ מכירה של נכסים מניבים. האתגר העומד בפניה הינו הקמת מחלקת נכסים מניבים שתתבסס על המשאבים הקיימים בחברה, ותהפוך את אפי קפיטל לחברה מובילה גם בתחום המניבים, לצד פעילותה בתחום הדיור.

- אינקור פרופרטיז הודיעה על כך שדירקטריון החברה אישר שיתוף פעולה באמצעות חברת בת לבין AmCap Management Holdings במיזם משותף לרכישת מרכזי קניות מעוגני סופרמרקטים. מטרת שיתוף הפעולה הינו לרכוש מרכזי קניות מעוגני סופרמרקטים ומבוססי שוכרים בתחומי הצריכה, המהווים עוגן ללקוחות רבים המגיעים אליהם. במסגרת שיתוף הפעולה תתמקד החברה במרכזים בעלי פוטנציאל השבחה .

הנכס הראשון שנרכש במסגרת שיתוף הפעולה הינו הופמן פלאזה, מרכז מסחרי בשטח של כ־146 אלף מ"ר בשיקגו, אילינוי שבארה"ב. התפוסה בנכס עומדת על כ־96% ושיעור ההחזקה במסגרת ההסכם עומד על 97.5%. העלות של הנכס עומדת על כ־30,000 אלפי דולרים. 

- אשדר חברה לבניה הודיעה על כך שקיבלה את התמורה במסגרת הסכם שלה יחד עם שותפה למכירת 52 יחידות מלואניות לחברה צד ג'. היחידות נמצאות במגדל הדרומי בחוף הצוק בתל אביב. לאור האמור, צפויה החברה לרשום בדוחותיה הכספיים רווח לפני מס בסך של כ-11 מיליוני ש"ח.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אשדרENCROE PROPERTIESאינקור פרופרטיזאפי קפיטליפעת שליט
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...