דניה סיבוס תבנה את פרויקט ההשכרה של אפריקה ישראל בירושלים עבור 183 מיליון שקלים

הפרויקט בשכונת ארנונה צפוי לכלול 204 דירות ו-25 אלף מ"ר בנוי. משך העבודות הצפוי - 27 חודשים

שיתוף הכתבה
מיכה קליין מנכ"ל אפריקה ישראל (דרור סיתהכל)מיכה קליין מנכ"ל אפריקה ישראל (דרור סיתהכל)

חברת אפריקה ישראל מגורים הודיעה לבורסה לני"ע על כינוס אסיפה מיוחדת בעניין אישור התקשרותה של החברה בהסכם קבלנות עם דניה סיבוס אשר תעניק שירותי קבלנות בפרויקט מורדות ארנונה בירושלים, פרויקט דיור להשכרה. במסגרת הפרויקט ייבנו 9 בניינים אשר יכללו 204 יח"ד בתמורה לסך פאשולי של 183 מיליון שקלים.

התוכנית משתרעת על שטח של כ־25 אלף מ"ר, מסחר בשטח של כ־500 מ"ר ומרתפי חניה בשטח של כ־14 אלף מ"ר. החברה מעדכנת שפנתה למספר קבלנים ואף קיבלה הצעות גבוהות יותר מהצעתה של דניה, אך הערכת החברה לחברה הקבלנית ולזמן בו הבטיחה להשלים את הפרויקט שימשו כגורם מכריע בבחירה בה. 

תמורת הסכם הקבלנות פרויקט מורדות ארנונה צמודה למדד תשומות הבניה לחודש פברואר 2022. בהתאם להוראות ההסכם, דניה סיבוס תשלים את העבודות הנדרשות בתוך 27 חודשים ממועד מסירת צו התחלת העבודה. החברה התחייבה כי תמסור את צו התחלת העבודה כאמור, בסמוך לאחר קבלת האישורים הנדרשים על ידי כל אחד מהצדדים להסכם הקבלנות פרויקט מורדות ארנונה.

דניה סיבוס תעמיד לשותפות ערבות ביצוע, בשיעור של 3.5% מתמורת הסכם הקבלנות ללא רכיב המע"מ. עם השלמת הפרויקט, תוחלף הערבות האמורה בערבות בדק פוחתת, למשך 36 חודשים בשיעור התחלתי זהה. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דניה סיבוסאפריקה ישראלדיור להשכרהירושליםהסכם קבלנותמורדות ארנונה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...