נת"מ תייצג בישראל את חברת הנדל"ן העולמית NEWMARK

נת"מ המספקת שירותים בתחום הנדל"ן המניב חתמה הסכם שותפות עם החברה הבינלאומית המחזיקה מעל 50 חברות. הקבוצה הישראלית תפעל תחת השם  Newmark Natam

שיתוף הכתבה

חברת הנדל"ן הגלובלית ניומארק (NEWMARK ) הודיעה היום לבורסה בניו -יורק  [הנאסד"ק] כי חתמה על הסכם שותפות עם קבוצת נת"מ  - קבוצת שירותי נדל"ן מסחרי בפריסה ארצית, המספקת שירותים בתחום הנדל"ן המניב. הקבוצה הישראלית תפעל תחת השם   Newmark Natam.

ניומארק היא חברת נדל"ן מסחרי בינ"ל הנסחרת בבורסה בארה"ב, ונכללת במדד הנאסד"ק 100. החברה דיווחה על רווח של 3.1 מיליארד דולר ב-12 החודשים האחרונים (נכון ל-31 במרץ 2022),ושוויה עומד היום על מעל 2 מיליארד דולר.  החברה מחזיקה במעל 170 משרדים בפריסה גלובלית ועם כ-6300 סוכני נדל"ן מסביב לעולם.

במסגרת העסקה תקבל ניומארק שירותי נדל"ן ושירותי השקעות בפריסה ארצית בישראל, שוק קטן אך דינאמי, במיוחד כלכלית וטכנולוגית, גישה מוגברת לחברות סטארט-אפ ישראליות, אשר נוטות לבצע פריצות בינלאומיות בשלב מוקדם של פיתוחן ועוד.

לדברי יהונתן שטיינברג, יו"ר קבוצת נת"מ: "הסכם השותפות עםNEWMARK  מאוד טבעי ונכון עבורנו. הארגון שלנו כמו גם לקוחותינו המתעניינים בהשקעות בתחום הנדל"ן המסחרי, מחפשים כל הזמן אחר הזדמנויות ייחודיות וחוצי גבולות על מנת להתרחב ולגדול. על כן איגום המשאבים והחיבור בין שתי החברות יגדיל את אפשרויות ההשקעה של לקוחותינו בנכסים שונים ומגוונים מעבר לים ואת הכלים שברשותנו לאתר עבורם השקעות אטרקטיביות. השוק הישראלי מונע בעיקר על ידי המגזר הטכנולוגי וחברת ההייטק ועל כן סקטור זה משפיע מאוד ומוביל גם בענף הנדל"ן המסחרי".

מנכ"ל חברת NEWMARK, בארי גוסין ציין: "צירופה של קבוצת נת"מ כשותפה בפירמה הבינלאומית של NEWMARK, הוא חלק מאסטרטגיית ההתרחבות של החברה לשווקים נוספים בכלל ולמזרח התיכון בפרט.  למרות שישראל מדינה קטנה מבחינת שטח, השווקים שלה מאוד דינמיים ובעיקר מאוד טכנולוגיים. ישראל היא מדינה מובילה בהייטק וחברות הייטק ישראליות נוטות לבצע פריצות דרך גלובליות כבר בשלבי ההתפתחות הראשונים שלהן ובעיקר לבסס קשרים ושלוחות בארה"ב. הקשר הוא דו כיווני וראיה לכך היא שכשני שלישים ממרכזי המחקר והפיתוח בישראל הוקמו מהשקעות של חברות אמריקאיות. כמו כן חברות ישראליות הן המקור הבינלאומי השני ברישומי המסחר בנאסדק אחרי חברות מסין. כאשר נתוני השוק האלה מתחברים עם העובדה שנת"מ חברת הנדל"ן מסחרי הבולטת בישראל ומחזיקה מקבץ לקוחות בינלאומיים ומוכרים, ביניהם: Intuit, Ebay, Autodesk, ARA, IAI, Oracle, Cadence -  מדובר עבורנו בחיבור טבעי ונכון".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יהונתן שטיינברגנת"מניומארקבארי גוסין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...