אזורים ליווינג מדווחת על עליית שווי הפרויקטים ב-54 מיליון שקל ברבעון

עיקר העלייה מיוחסת לפרויקט "בית בפארק" באור יהודה בשווי כ-30 מיליון שקל, שאכלוסו החל בסוף 2021. הכנסות החברה צמחו מ-3.5 מיליון שקל ברבעון המקביל ל-23.5 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
מנכ"ל אזורים LIVING, ערן ענבים (ליאור גרונדמן)מנכ"ל אזורים LIVING, ערן ענבים (ליאור גרונדמן)

 

קרן הריט "אזורים Living", המתמחה בדיור להשכרה ארוכת טווח, מסכמת את המחצית הראשונה לשנת 2022 עם צמיחה בפעילות ועלייה במספר יח"ד המניבות, כך על פי דיווחויה לבורסה. סך הנכסים של הקרן עומד על כ-2,600 יח"ד ב-14 פרויקטים בפריסה ארצית.  

במהלך הרבעון השני לשנה רשמה אזורים Living עלייה בשווי ההוגן של פרויקטים בפורטפוליו שלה בסך של כ-54 מיליון שקלים. עיקר העלייה מיוחסת לפרויקט "בית בפארק" באור יהודה (כ-30 מיליון שקלים) אשר אכלוסו החל ברבעון הרביעי של שנת 2021 ושיעור התפוסה בו עומד על 98%. חלקה האחר של העלייה בשווי ההוגן מיוחסת לפרויקט "הרקפות" בראשון לציון (כ-17 מיליון שקלים) ופרויקט החברה באשדוד (כ-7 מיליון שקלים). עיקר השינוי בשווי ההוגן של הנכסים נבע משינוי בשיעור ההיוון ומעלית מחירי יחידות הדיור. 

הכנסות החברה צמחו במהלך הרבעון לכ-23.5 מיליון שקלים, ביחס לכ-3.5 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. ה-NOI זינק מ-3 מיליון שקלים אשתקד לכ-21.1 מיליון שקלים ברבעון הנוכחי. הרווח הנקי של החברה במהלך הרבעון השני הסתכם בכ-101.5 מיליון שקלים, מול רווח של כ- 64 מיליון שקלים בתקופה המקבילה אשתקד – עלייה של כ-60%.

שיעור הצמיחה המשמעותי של הקרן שהונפקה לראשונה בפברואר 2020 משתקף בהיקף הנכסים של החברה שהכפיל את עצמו ב-12 החודשים האחרונים מסך של 1.5 מיליארד לסך של כ- 3 מיליארד שקל. ביחס לתחילת השנה גדל סך נכסי הקרן בהיקף של 57% מסך של 1.9 מיליארד ש"ח.


נכון למועד הדוח לחברה 3 פרויקטים מניבים (אשדוד, "רקפות" ראשון לציון ו"בית בפארק" אור יהודה) עם כ- 700 יח"ד מניבות זאת אל מול פרויקט מניב אחד בתקופה המקבילה אשתקד (אשדוד). בנוסף החברה החלה בתהליכי שיווק של פרויקט בכפר שלם עם 78 יח"ד שהשלמת אכלוסו צפויה  במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2022. לקרן 10 פרויקטים נוספים המונים 212 יח"ד בהקמה ו-1,630 יח"ד בתכנון, במהלך החודשים הקרובים צפויה הקרן להתחיל ביצוע של שלושה פרויקטים הכוללים כ-800 יחידות דיור.

ערן ענבים, מנכ"ל אזורים Living, מסר: "אזורים LIVING מסכמת רבעון שני לשנת 2022 המשקף באופן מובהק את הביקוש ההולך וגובר לשכירות יציבה לטווח ארוך בשוק בו מחירי הדירות והמשכנתאות מאמירים בקצב מהיר. LIVING מבססת פעילות מניבה משמעותית, עם צמיחה משמעותית בהכנסות ולצד זה ממשיכה להגדיל את היקפי פעילותה, לצורך כך נערכנו עם יתרות נזילות משמעותיות להמשך השקעה והפעלת פרויקטים נוספים בפורטפוליו. במקביל אנו מקווים שמקבלי ההחלטות ישכילו להרחיב את היצע הקרקעות והתשתית להרחבת פעילות שכירות ארוכת טווח בישראל".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נדל"ן מניבערן ענביםשוק ההוןאזורים ליווינג
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...