תקנו? קרוב ל-20 דונם בסמוך לחוף חדרה מוצעים למכירה

קבוצת אסיה חדרה פרסמה הצעה לרכישת מגרש בגבעת אולגה, ועל פי הערכות ראשוניות בשוק צפויה התמורה לעמוד על למעלה מ-300 מיליון שקל. כיום מאפשרת התב"ע מסחר ופנאי, ולאחרונה החל תהליך שינוי ייעוד למגורים בתמורה להעברת חוף הרחצה לידי הציבור

שיתוף הכתבה
תצלום אווירי של המגרש (באדיבות אסיה חדרה)תצלום אווירי של המגרש (באדיבות אסיה חדרה)

קבוצת אסיה חדרה ישראל פרסמה לאחרונה הצעה לרכישת זכויות במגרש בגודל של כ- 18.5 דונם בסמוך לחוף שכונת גבעת אולגה בחדרה. המגרש ממוקם בסמיכות לחוף הרחצה, למרכז הספורט העירוני ולקריית הנופש של הוועד למען החייל. על פי החברה מאז פורסמה ההצעה זכתה הקרקע על שפת הים להתעניינות רבה מצד יזמים.

התב"ע למגרש כוללת שימושים מגוונים, כדוגמת: אולמות לאירועים ולשמחות, מסחר באופי האזור, בתי קולנוע, מועדון ספורט או בריאות, אולמות משחקים, מועדונים חברתיים, חדרי חוגים ואף מועדוני לילה.

בתהליך שהחלה החברה מול הוועדה המחוזית בחיפה הוצע שהקבוצה תשיב לציבור נתח מחלקו המערבי של המגרש, המהווה את חוף הרחצה, ובתמורה יותרו במגרש שימושים של מגורים ומלונאות. הקבוצה מעריכה שבעקבות כך ובעקבות שינוי הייעוד כשלעצמו, ערך הקרקע יקפוץ.

לפני מספר שבועות פרסם עבור החברה משרד עורכי הדין, אגמון ושות' רוזנברג הכהן ושות' המלווה את התהליך, הזמנה לקבלת הצעות עבור רכישת הזכויות במגרש. לדברי החברה, עד כה התקבלו למעלה מ- 30 פניות מחברות  גדולות בענף הנדל"ן.

לדברי אבי קורש, בעלי משרד התיווך רימקס חדרה, "מחיר מ"ר בנוי במרכז העיר עומד על 20-25 אלף שקל, ובקרבת הים על 35 אלף שקל. בהתחשב בהזדמנות יוצאת הדופן לבנות ממש על קו המים, סיכוי רב שהמגרש יימכר בעלות של 18 אלף  שקל למ"ר, כלומר המכירה תחצה את קו 300 מיליון השקלים".

מאסיה חדרה נמסר כי "החברה סבורה שמימוש ייעוד הקרקע על שפת הים במקום שבו קיים חוסר ממשי במקומות בילוי ופנאי, עתיד להפוך את רצועת החוף לאחד האזורים המבוקשים והיוקרתיים ביותר בישראל".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אסיה חדרהאבי קורשרימקס חדרהאגמון ושות' רוזנברג הכהן ושות'
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...