סופרין ווייס רכשו אופציה לקרקע בבני ברק תמורת 10 מיליון שקל

הקרקע, שרכשו עם שותף נוסף, נמצאת ברח' הלח"י, סמוך לתחנת הרכבת. בכוונת השותפות לבנות בה פרויקט מסחר ומשרדים בהיקף 45 אלף מ"ר

שיתוף הכתבה
צחי סופרין, בעלי קבוצת סופרין, על רקע הדמיית פרויקט ONYX (אסף פינצ'וק; 3Dvision)צחי סופרין, בעלי קבוצת סופרין, על רקע הדמיית פרויקט ONYX (אסף פינצ'וק; 3Dvision)

סופרין אחזקות מדווחת הבוקר (ד', 17.8) לבורסה כי התקשרה עם קבוצת וייס ושותף נוסף, על הסכם אופציה כדי לרכוש את הזכויות במקרקעין ברחוב הלח"י בבני ברק. בכוונת השותפות לבנות בקרקע פרויקט בהיקף שלהערכת החברה יגיע ל-45 אלף מ"ר למטרות מסחר ומשרדים, בתנאי ובהתאם לקידום ואישור התב"ע והיתר הבנייה במקרקעין.

על הקרקע שני בניינים בני 3-4 קומות הצפויים להיהרס ובמקומם יקום הפרויקט החדש. תמורת האופציה שילמו שותפות הפרויקט 10 מיליון שקל. במידה ושותפות הפרויקט יבחרו לרכוש את הקרקע, נקבעה תמורת המקרקעין לסך של 12,500 שקל לזכויות בניה עבור מ"ר מסחר ו- 2,500 שקל לזכויות בניה עבור מ"ר משרדים ותעסוקה, ותמורת האופציה תקוזז ממחיר הרכישה. עם עסקאותיה האחרונות של סופרין נמנות העסקה המשותפת בEAST-&TLV והקמת המרלו"ג המשותף עם וייס באבן יהודה.

את קבוצת סופרין וקבוצת וייס ייצג עו"ד שי עדולם ממשרד שי עדולם ושות', את בעלי הזכויות במקרקעין ייצגו עו"ד רונן מוזסון ממשרד אורלנסקי, אייזנברג, מוזסון ושות' עורכי דין.

לדברי צחי סופרין , בעל שליטה וסגן יו"ר קבוצת סופרין: "התכנון הוא להקים פרויקט משמעותי באזור אסטרטגי, הנמצא בין פתח תקווה לתל אביב ורמת גן. להערכתנו, האזור ימשיך להתפתח ולצמוח, בעיקר בזכות פעילותו של הקו האדום של הרכבת הקלה שיחל לפעול בקרוב, יחד עם הקו הירוק שצפוי לעבור ברמת החייל בעוד מספר שנים, כמו גם הסמיכות לתחנת רכבת ישראל. אנו מאוד מאמינים בפוטנציאל של פיתוח מתחמי תעסוקה בבני ברק וזהו הפרויקט השלישי שמקדמת החברה אחרי מגדל הכשרת היישוב הנמצא במתחם BBC וכבר אוכלס ומגדל הפניקס שאכלוסו צפוי בקרוב". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:צחי סופריןסופריןבני ברקוייס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...