רווח נקי של כ־55 מלש"ח לקבוצת חג'ג' ברבעון האחרון

הרווח מהווה כ־48% מהכנסות הקבוצה במאוחד, הון הקבוצה עומד על כמיליאד שקלים; בפרויקטים של החברה שטרם הסתיימו יש כיום כ־4,500 דירות, רובן בתל אביב

שיתוף הכתבה
יצחק ועידו חג'ג' (קבוצת חג'ג'). צילום: שי תמיריצחק ועידו חג'ג' (קבוצת חג'ג'). צילום: שי תמיר

קבוצת חג'ג' פרסמה היום (ב') את דוחותייה הכספיים לרבעון השני של 2022. הקבוצה רשמה רווח נקי בסך של כ־55 מילון שקלים, המהווה כ־48% מהכנסות הקבוצה במאוחד. הון הקבוצה נכון ליום האחרון של הרבעון (30 ביוני) עומד על כמיליארד שקלים. עלייה בכ־260 מיליון שקלים לעומת ההון העצמי העמד בסוף שנת 2021. . היקף מאזן הקבוצה עומד כעת על 2.7 מיליארד שקל.

הרווח לתקופה, נובע בין היתר, מרווח גולמי מפרויקט סלמה ומעסקת מכירה של 75% משטחי המסחר ברחוב איינשטיין לחברת כלל, בהיקף כספי של 475 מיליון שקלים. הרווח הצפוי מהמכירה הינו כ־200 מיליון שקלים. כתוצאה מעסקה זו ברבעון השני של שנת 2022 הוכרו רק רווחי שערוך בסך של כ־70 מיליון שקלים. קבוצת חג'ג' וחברת כלל ינהלו במשותף את השטחים המסחריים בפרוייקט. בסוף חודש יוני, גייסה קבוצת חג'ג' כ-190 מיליון שקל בגיוס אג"ח (סדרה י"ב),כשהביקושים לאג"ח הגיעו עד לכדי 230 מיליון שקל.

קבוצת חג'ג' פועלת במיקומים מרכזיים בגוש דן בכלל ובתל אביב בפרט. בשנתיים האחרונות פעלה קבוצת חג'ג' במגוון עסקאות שהרחיבו משמעותית את היקפי פעילות הקבוצה ורכשה קרקעות בהיקף של יותר ממיליארד שקל. לאחרונה זכתה החברה במכרז לרכישת 52% בקרקע בשטח של כ- 27 דונם סמוך למלון מנדרין בצפון תל אביב.

על פי מצגת שוק ההון האחרונה שפורסמה, הרווח הגולמי הצפוי מהפרויקטים בצבר החברה, מוערך בכ-4 מיליארד שקלים כשחלקה של החברה הוא 2.7 מיליארד שקלים. הרווח הגולמי האמור אינו כולל רווחים מפרויקטים מהותיים של החברה, ביניהם: איינשטיין 35, לודוויפול, פרדס דקא, מנדרין ומרינה הרצליה.

בפרוייקטים של החברה שטרם הסתיימו יש כיום כ- 4,500 יחידות דיור (לא כולל הפרוייקט ברחוב איינשטיין 35) מתוכן כ- 3,580 יחידות בתל אביב – יפו (חלק החברה כ 2,680 יח"ד). כ- 211 אלף מ"ר בנכסים מניבים, מתוכם 94 אלף חלקה של החברה ובשיתוף הפעולה של קבוצת חג'ג' עם חברת סלינה יש 667 חדרים (2,336 מיטות) כשהתזרים הצפוי משיתוף הפעולה בגין העסקאות שנחתמו עד כה עומד על כ- 19 מיליון שקל בשנה. קבוצת חג'ג' נכללת במדד ת"א 125 ות"א 90 ונחשבת לאחת מהחברות הבולטות בתחום הייזום בכלל ובתל אביב בפרט.   


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:תל אביבקבוצת חג'ג'רווחדוחות כספייםהכנסותדו"ח רבעוני
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...