עיר היין ובודנהיימר הזניקו את הרווח הנקי של גבאי מניבים ל-68.3 מיליון שקל

החברה סיימה את הרבעון עם עלייה חדה של 54% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל ב-2021, בין השאר הודות לשערוך של נדל"ן להשקעה בתל אביב ובאור עקיבא

שיתוף הכתבה

גבאי מניבים, הפועלת בתחומי הנדל"ן המניב והייזום למגורים, סיימה את הרבעון השני של 2022 עם זינוק בהכנסות וברווחים. החברה סיימה את הרבעון השני של 2022 עם עלייה חדה בהכנסות, ל-81.4 מיליון שקל, לעומת 27.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה בהכנסות נבעה בעיקר ממכירת דירות בפרויקטים עיר היין באשקלון ובודנהיימר בתל אביב. 


הרווח הגולמי של החברה ברבעון עלה בהתאם, ל-23.8 מיליון שקל, לעומת 9.6 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2021. בשורה התחתונה רשמה גבאי מניבים, שנמצאת בבעלותו המלאה של אלי גבאי, זינוק ברווח הנקי ל-68.3 מיליון שקל, לעומת 5.2 מיליון שקל ברבעון המקביל. העלייה ברווח הנקי נבעה מההכנסות מהפרויקטים הנ"ל, וכן משערוך נדל"ן להשקעה בסך כ-72 מיליון שקל, בעיקר עקב עדכון שווי של בית אנגל בתל אביב, ארבעת מקבצי הדיור שלה ושל נכס באור עקיבא.
 
במחצית הראשונה של 2022, רשמה גבאי מניבים עלייה בהכנסות ל-147.6 מיליון שקל, לעומת 56.6 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הגולמי עלה בתקופה הזו ל-41.7 מיליון שקל, לעומת 20.8 מיליון שקל במחצית המקבילה אשתקד. הרווח הנקי במחצית הראשונה זינק ל-92.6 מיליון שקל, לעומת 15.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה.
 
ממאזן החברה עולה כי יש לה מזומנים ופיקדונות לזמן קצר בסך כולל של 99 מיליון שקל. כמו כן, שווי הנדל"ן להשקעה שבבעלותה הוא 712.1 מיליון שקל. ההון העצמי של גבאי מניבים, נכון ל-30 ליוני, היה 362.1 מיליון שקל. ביוני האחרון השלימה גבאי מניבים הנפקת אג"ח בבורסה בתל אביב, שבמסגרתה גייסה כ-72.1 מיליון שקל.
 
לדברי מנכ"לית גבאי מניבים, מיה גבאי-טובול: "התוצאות הכספיות מבטאות את הרווחיות בפרויקטים עיר היין ובודנהיימר, שממוקמים בלב אזורי הביקוש, ונהפכו לאטרקטיביים ביותר עבור לקוחותינו. מכירת הדירות בהם נמשכת גם בימים אלה, ולצד זאת אנו נערכים לביצוע של כמה פרויקטים משמעותיים בעתיד הלא רחוק, מה שיבטיח את המשך הצמיחה של גבאי מניבים גם בשנים הבאות".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גבאי מניביםאלי גבאימאיה גבאי-טובולעיר היין
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...