יובלים תקים 90 דירות ו-1,100 מ"ר שטחי מסחר בחולון

הזכויות במתחם יחולקו כך שהחברה תקבל 56%, והיא צפויה לקבל נתח דומה אם תרכוש קרקע שסמוכה אליו לפני אישור היתר הבנייה בוועדה המקומית

שיתוף הכתבה
איציק ברוך (כפיר זיו)איציק ברוך (כפיר זיו)

קבוצת יובלים הודיעה היום (א') על כך שחתמה על הסכם קומבינציה עם בעלי זכויות בקרקע בשכונת קריית פנחס אילון שבחולון, להקמת 90 יחידות דיור ו-1,100 מ"ר שטחי מסחר. על פי ההסכם, חלקה של החברה יהיה 56%.

ההסכם כולל תנאים ומאפיינים שנהוגים בהסכמים מסוג זה: פרסום תב"ע בתוך 18 חודשים, והתחייבות לרווחיות של 15% לפחות כתנאי לקבלת המימון הבנקאי. ההסכם כולל מנגנון שלפיו אם תמכור רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) מגרש נוסף הצמוד למקרקעין לחברה או למי מטעמה, יחולקו הזכויות בו באופן דומה (כלומר 56% ליובלים),וזאת עד למועד שבו תאשר הוועדה המקומית את הבקשה להיתר בנייה.

יובלים , שבראשה עומד הבעלים והמנכ"ל איציק ברוך, אף הציגה בפני הבעלים הנוכחיים של הקרקע ערבויות בנקאיות כנגד התחייבויותיה, וכנגד שעבוד זכויות הבעלים במקרקעין, כמקובל בעסקות מסוג זה. החברה הבהירה כי אם היא לא תעמוד בתנאי ההסכם, יוחזרו ההלוואות והתשלומים לגורם המממן. הזכויות של הבעלים במקרקעין ישמשו ערבות לאותן הלוואות ותשלומים. להבטחת השבת ההלוואה יירשמו שעבודים על זכויות הבעלים במקרקעין.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:איציק ברוךחולון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...