חדשות הנדל"ן: חוזה ענק לאלקטרה, שיתוף פעולה אקדמי-נדל"ני

ארז קמיניץ הטיל עוד פצצה על שוק הנדל"ן • קרן ציבורית להלוואות ליזמי התחדשות עירונית • סיכום השבוע החולף בתעשיית הנדל"ן הישראלית

שיתוף הכתבה
חדשות הנדל"ןחדשות הנדל"ן

• המשנה ליועץ המשפטי לממשלה ארז קמיניץ הטיל השבוע פצצה נוספת על שוק הדיור הישראלי: זוכי מחיר למשתכן לא יוכלו להתנגד לשינויים בפרויקט שבו הם זכו עד לקבלת היתר. קמיניץ גם עקץ את שר האוצר כחלון ואמר כי טוב יעשה אם יבצע את ההגרלות לדירות המנוזלות אחרי קבלת היתר ולא מיד אחרי שיווק הקרקע ליזם | לכתבה המלאה - לחצו כאן 

• קרן השקעות ציבורית חדשה שהקימו בית ההשקעות הלמן-אלדובי בשותפות שווה עם חברת דייברגון תעניק הלוואות במאות מיליוני שקלים ליזמי נדל"ן בתחום ההתחדשות העירונית למימון ההון העצמי וכתחליף לליווי הבנקאי לפרויקטי הנדל"ן | לכתבה המלאה - לחצו כאן

• השבוע פורסמה הסקירה השנתית של אינטר ישראל על הנדל"ן המניב בישראל, שנותנת תמונה מהשטח על שוק המשרדים בתל אביב, על אזורי התעסוקהברחבי הארץ, ועל הבוננזה הנדל"נית הבאה המתגבשת. 

•  קבוצת אלקטרה תקים את הרחבת מתקן הטיפול הביולוגי בשפד"ן (שפכי גוש דן) תמורת כ-605 מיליון שקל.  הפרויקט, שיוקם באמצעות החברות הבנות אלקטרה תשתיות ואלקטרה אלקו התק"ש, צפוי להתחיל ברבעון הראשון של 2019 ולהימשך כ-40 חודשים. לדברי מנכ"ל אלקטרה איתמר דויטשר, "הפרויקט מהווה אתגר הנדסי מורכב, תוך שילוב דיסציפלינות הנדסיות רבות הכוללות מערכות בקרה ומערכות מכאניות. נבצע אותו בשילוב יוצא דופן של כל יכולותיהן המקצועויות וניסיונן העשיר של החברות הבנות".

השפדן. צילום איגודן

• חברת גיא ודורון לוי מדווחת כי מכרה כ-110 דירות בפרויקט "& קרית ביאליק" בתקופה של שמונה חודשים. הפרויקט בשכונה החדשה של קרית ביאליק - שכונת אפקה - כולל 16 בניינים בני 7 עד 18 קומות ובסך הכל 996 דירות. הבנייה נמצאת בעיצומה והפרויקט עתיד להתאכלס החל מאוגוסט הקרוב. 

הפרויקט בקרית ביאליק. יחצ

• השבוע אירחה המכללה האקדמית ספיר את הנהלת ארגון הקבלנים באר שבע והנגב בראשות היו"ר אלי אביסרור, ובמפגש הוחלט על המשך שיתוף פעולה לצורך פיתוח תכנית לשילוב סטודנטים בחברות בנייה והעשרת תכנית הלימודים בהתאם לצורכי התעשייה. שיתוף הפעולה יכלול מסלול להשמת בוגרי המכללה, ובתחילה ישולבו סטודנטים בפרויקטים כחלק מתכנית הלימודים. כן הוחלט על לימודי מיומנויות חשובות לענף הנדל"ן בקרב הסטודנטים של ספיר - כמו מסלול ממונה בטיחות בבניין, מנהלי עבודה ועוד, שישולבו בתוך מסלול ההנדסאים הקיים כיום במכללה. בדרך זו מי שיסיים את לימודיו יוכל להיות עם תואר המשלב הנדסאי ומומחה בטיחות, או הנדסאי ומנהל עבודה באתרי הבנייה.

נציגי הנהלת מכללת ספיר יחד עם נציגי ארגון הקבלנים. ארגון הקבלנים באר שבע

• חברת משהב החלה לשווק את פרויקט תמ"א 38/2 ברחוב הבנים 17 ברמת גן הכולל הריסת בניין ישן בן 3 קומות ו-11 דירות ובנייה של בניין בן 9 קומות ו-36 דירות.

הפרויקט ברמת גן

• קבוצת נתיב פיתוח נדל"ן, שזכתה במכרזי רשות מקרקעי ישראל לבניית כ-800 דירות למשתכן למגזר החרדי במספר מתחמים בבית שמש, מדווחת על סיום שלב מכירת הדירות לזכאים במתחם הראשון. שיווק הדירות לשוק החופשי יתחיל בקרוב.

הפרויקט בבית שמש. הדמייה קריסטל גרפיקס 

כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אקדמי-נדל"ניאלקטרה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...