לימור גוטפריד תנהל את מחלקת שמאות המקרקעין של פז כלכלה והנדסה

גוטפריד חוזרת לחברת הייעוץ לאחר שבחמש השנים האחרונות שימשה שמאית מקרקעין בכירה ב-EY ישראל. היא תחליף את ברק שוורצברד, שמונה לשמאי מכריע במשרד המשפטים

שיתוף הכתבה
לימור גוטפריד (שי שחר)לימור גוטפריד (שי שחר)

לימור גוטפריד חוזרת לחברת פז כלכלה והנדסה. פז מונתה אתמול (ב') למנהלת מחלקת שמאות מקרקעין, לאחר שבחמש השנים האחרונות כיהנה כשמאית מקרקעין בכירה בצוות ייעוץ הנדל"ן במחלקה הכלכלית בפירמת רואי החשבון EY ישראל. גוטפריד תחליף את ברק שוורצברד, שמונה על ידי משרד המשפטים לשמאי מכריע.

ב-2004 סיימה גוטפריד הסמכה במינהל עסקים מהמסלול האקדמי של המכללה למינהל, היא בוגרת תואר ראשון בכלכלה וניהול מהמסלול האקדמי של המכללה למינהל מ-2001, ובעלת רישיון שמאי מקרקעין מ-2009.  לפני עבודתה ב- EY שימשה פז שמאית מקרקעין בכירה במחלקת השמאות בפז כלכלה והנדסה במשך עשר שנים.

לדברי המנכ"לית והבעלים של פז כלכלה והנדסה, דניאלה פז ארז, "אנו שמחים לקבל בחזרה לחברה את לימור. אחת ממטרותיה היא להגדיל את מגוון העבודות והיקפי הפעילות של המחלקה. הידע והניסיון שצברה בתחום שמאות המקרקעין יסייעו לה להצעיד את המחלקה קדימה ולממש את היעדים והמטרות העסקיות של החברה".

פז כלכלה והנדסה מעניקה שירותים במגוון תחומים, לרבות שמאות מקרקעין, וייעוץ כלכלי ופיננסי לפרויקטים של בנייה ותשתיות ברמה הלאומית, עבור לקוחות במגזר הממשלתי והמוניציפלי, גופים מממנים ויזמים. פז ארז הקימה את החברה ב-1996 ומנהלת אותה מאז. במהלך השנים היא הובילה והרחיבה את תחומי עיסוקה והיקף פעילותה של החברה. פז ארז משמשת יועצת בכירה בכל המחקרים והסקרים שנערכים בפז כלכלה והנדסה. 
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דניאלה פז ארזפז כלכלה והנדסהלימור גוטפרידברק שוורצברד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...