פארק ענק חדש יוקם באזור הקריות

התוכנית להקמת הפארק בקריית ים, על שטח של 157 דונם, אושרה אתמול בוועדה המחוזית חיפה לאחר שעמדה בכל התנאים. היא כוללת, בין השאר, כ־3,400 מ"ר למבני ציבור וכ־100 מ"ר למסחר

שיתוף הכתבה
קריית ים (שאטרסטוק)קריית ים (שאטרסטוק)

תוכנית הפארק הצפוני בקרית ים אושרה אתמול (ג') בוועדה המחוזית חיפה, לאחר עמידה בתנאים ורישומה במינהל התכנון כתוכנית שהטיפול בה הסתיים, כחודש בלבד לאחר שאושרה לעמידה בתנאים שהוגדרו לה.

התוכנית מציעה פיתוח של הפארק הצפוני העירוני בקריית ים על שטח של כ־157 דונם, בהם כ־3,400 מ"ר למבני ציבור וכ־100 מ"ר למסחר. בנוסף, הפארק יכלול שטחים פתוחים מסוגים שונים, שטחי ספורט ונופש, כיכר עירונית / שוק עירוני, חניונים, מתקנים הנדסיים ומוסדות ציבור. אורך הרצועה כ-800 מטר ורוחבה כ-200 מטר. כיום רוב השטח של התוכנית הוא עתודת קרקע לא מפותחת.

התוכנית מסדירה שימוש של בריכת אגירה למי שטפונות, חניון לרכב כבד, שדרוג תחנת שאיבה קיימת - תמר, הסדרה של מחסני עירייה, הקמת טיילת על תוואי מובל ניקוז והסדרת חניות ציבוריות לאורכה. כמו כן, התכנית מסדירה קווי בניין, זכויות בנייה, הסדרי תנועה ותשתיות בשטחה.

התוכנית שאושרה תואמת את תוכנית המתאר הכוללנית של קריית ים שאושרה ב-2019 ומתייחסת לתת-מתחם 9.1 הפארק העירוני הצפוני, הכולל תשתיות שיותאמו לרכב כבד, הקצאת שטח לבריכת האגירה, שמירה על רציפות טיילת בין שדרות ירושלים לחוף הים של העיר וסעיף בדבר מזעור סכנת ציפורים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שטחים ציבורייםקריית יםפארקקריית ים צפוןשטחים פתוחים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...