חדשות הנדל"ן: בוני התיכון בונה 359 דירות חדשות בפרויקט פינוי בינוי בקרית אונו

זהו שלב ג' בפרויקט ההתחדשות שבמסגרתו ייבנו סך של למעלה מ־1,000 דירות; מנהלת מחוז דרום במשרד להגנת הסביבה: אין מניעה להוצאת היתרים בפארק לכיש

שיתוף הכתבה
הריסה שלב ג קריית אונו פרויקט אונו וואן באדיבות החברה הריסה שלב ג קריית אונו פרויקט אונו וואן באדיבות החברה

חברת בוני התיכון החלה השבוע את השלב השלישי בפרויקט ההתחדשות ONO ONE בקריית אונו במסגרתו הרסה 11 בנייני מגורים ברחוב לוי אשכול, לצורך הקמת 3 מגדלים חדשים. הבניינים שנהרסו, כוללים 120 דירות, המגדלים החדשים יכללו 359 דירות ב-19-20 קומות. המגדלים תוכננו על ידי אדריכל הפרויקט משה צור והעבודות יבוצעו על ידי בוני התיכון . משרד עורכי הדין שמלווה את בעלי הדירות בפרויקט הוא ל. עמידור ושות'.

היקף ההכנסות הכולל מכלל המתחמים בפרויקט קריית אונו צפוי להסתכם לכ-1.9 מיליארד שקל והרווח הגולמי צפוי להסתכם בכ-438 מיליון שקל. מדובר בפרויקט הפינוי בינוי הגדול בגוש דן הכולל בסך הכל 1,077 דירות חדשות וכ־2,420 מ"ר שטחי מסחר ב־9 מגדלים.

רן מלאך, מנכ"ל בוני התיכוןהתחדשות עירונית : "פרויקט ONO ONE, הינו אחד מפרויקטי ההתחדשות העירונית הגדולים והמשמעותיים בארץ במסגרתו רחוב שלם משנה את פניו ומשפר את איכות החיים של הדיירים החיים בו ואלה שיקבעו שם את ביתם. כל אירוע הריסה של בניין הוא אירוע שמסמל התחלה חדשה ומרגשת, עבורנו ובעיקר עבור המשפחות שמפנות את בתיהן לטובת כניסה לדירות החדשות שישדרגו את רמת החיים של כל אחד ואחת מהדיירים הוותיקים ואלה שצפויים להצטרף לבניין. ניהול פרויקט של התחדשות עירונית הוא אתגר גדול ולכן, הניסיון הרב של החברה הן כיזמית והן כמבצעת בפועל הינו גורם מהותי בהצלחת הפרויקט. אנו מלווים את בעלי הדירות לכל אורך התהליך ונמצאים לצידם לכל צורך, גם ברגע רב משמעות זה ועד שיכנסו לביתם  החדש".

המשרד להגנת הסביבה אישר את הוצאת ההיתרים ברובע פארק לכיש אשדוד

"אין מניעה בהיבט סיכונים משינוע ואחסון חומרים מסוכנים, לקידום היתרי הבנייה לכלל המגרשים בשטח תכנית פארק לכיש". כך כתבה מנהלת מחוז דרום במשרד להגנת הסביבה, עדית אורלב, במכתב למנהלת הסכם הגג באשדוד השבוע. במנהלת, שאחראית על בניית הרובע החדש במסגרת יישום הסכם הגג, בירכו על הבשורה ואמרו כי העבודות ממשיכות ביתר שאת.

בהוראות התוכנית המדוברת להקמת הרובע, תכנית תמ"ל 1062, נקבע  כי היתרי הבניה בשטח תלויים בבדיקה ואישור המשרד להגנת הסביבה בדבר העדר מגבלות סיכון מחומרים מסוכנים. האישור נדרש בשל קרבתו של הרובע לנמל אשדוד. לאחרונה, לצד עבודות הפיתוח בשטח, התקבלו בקשות להיתרי בניה בתחום תכנית פארק לכיש.

לאחר בדיקה שנערכה עם אנשי המקצוע במחוז ובמטה וכן עם ראש תחום תעשיות במחוז דרום , נשלח המכתב למנהלת הסכם הגג ולפיו יש אישור להמשך הפיתוח ולהוצאת היתרי הבניה. במנהלת הסכם הגג אשדוד מברכים, כאמור, על האישור שניתן להמשך פיתוח הרובע ולהיתרי הבניה אשר נמצאים  בהליכי תכנון מתקדמים. 

פארק לכיש צילום עיריית אשדודפארק לכיש צילום עיריית אשדוד

ברובע פארק לכיש אשדוד ייבנו 2700 יחידות דיור, לצד קריית ספורט מודרנית, הכוללת אצטדיון כדורגל עם 20 אלף מקומות ישיבה, היכל כדורסל ובריכת שחיה אולימפית. הרובע החדש ייבנה לאורכו של נחל לכיש, אחד מסמליה של העיר בחלקה הצפוני של אשדוד וממזרח לנמל, בין נחל לכיש ממערב לרחוב הרצל ממזרח ויתפרש על כ-617 דונם. חברת אורון תשתיות בע"מ החלה בעבודות התשתית, אשר יארכו 24 חודשים ועלותן כ-45 מיליון שקלים.

גרופית מתחילה את בניית המגדל השלישי בפרויקט בנאות שז"ר ביבנה

חברת גרופית מתקדמת לבניית שלב ג' בפרויקט גרופית יבנה צפון – החברה הרסה בשבוע שעבר את הבניין הישן לקראת תחילת בניית המגדל השלישי בפרויקט, זאת כחצי שנה לאחר אכלוס המגדל הראשון ותחילת בניית המגדל השני.

המגדל השלישי שבנייתו תתחיל כעת יהיה בגובה של 19 קומות ויכלול 61 דירות. בסך הכל, פרויקט ההתחדשות העירונית 'יבנה צפון' מציע הריסה של 56 יח"ד ו־6 חנויות ובנייה של 286 יח"ד בארבעה בניינים בני 16-22 קומות עם חניון תת קרקעי בן 4 קומות.

הריסה גרופית יבנה על רקע הבניין החדש קרדיט גרופיתהריסה גרופית יבנה על רקע הבניין החדש קרדיט גרופית

לדברי עמיר רחלבסקי, מנכ"ל ובעלי חברת גרופית , " התחדשות עירונית היא מפתח חשוב לחידוש השכונות הוותיקות ותוספת יחידות דיור בשכונות המבוקשות במרכזי הערים. גרופית פועלת בתחום בשורה של מתחמים ופרויקטים גדולים ומורכבים של התחדשות עירונית הכוללים מאות יח"ד. אני מברך את בעלי הדירות הוותיקות ושותף להתרגשותם".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:המשרד להגנת הסביבהבוני התיכון התחדשות עירוניתעמיר רחלבסקיאשדודONO ONEקריית אונופארק לכישיבנה צפוןחברת גרופית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...