חברת בנייני העיר הלבנה רוכשת שישה מלונות ברומא בהשקעה של כ-1.7 מיליארד שקל

החברה חתמה על עסקה משותפת עם ישרוטל והפניקס, לרכישת מלון סאבוי בן 122 חדרים בכ-12 מיליון אירו; בנוסף, החברה רכשה את בניין המשרדים VIA IN ARCIONE, בשותפות עם חברת לאונרדו ב-13 מיליון אירו; החברה נמצאת בטיוטת חוזים לרכישת 4 מלונות נוספים בעיר

שיתוף הכתבה
מלון סבוי (גוליו טיסני)מלון סבוי (גוליו טיסני)

חברת בנייני העיר הלבנה (White City Group) נכנסת לפעילות בתחום המלונאות באיטליה. בשבועות האחרונים נחתמו שני הסכמים לרכישה ושיפוץ של בניינים למלונות במרכז רומא. בגין מלונות אלו ייחתמו הסכמי ניהול עם החברות ישרוטל ופתאל, אשר יהיו שותפות גם בבעלות על הנכסים.

במקביל, מצויה החברה בטיוטות חוזים לרכישת 4 מלונות נוספים, בהם בניין בשטח בנוי של כ-24 אלף מ"ר בסמוך למדרגות הספרדיות ולפונטנה די טרוי, אשר עתיד להירכש בעלות של  כ- 160 מיליון אירו.  היקף העסקאות הכולל עומד על כחצי מיליארד אירו.

החברה חתמה במהלך חג הסוכות על עסקה משותפת עם ישרוטל והפניקס, לרכישת מלון סאבוי (Savoy Rome) הממוקם בויה ונטו (Via Veneto),מול השגרירות האמריקאית. המלון בנוי על שטח כולל של כ- 7,600 מ"ר ובו  122 חדרים. המלון נרכש ממספר יורשים במחיר של כ- 62 מיליון אירו. מדובר בבניין היסטורי בן 7 קומות אשר שימש כבית פרטי והוסב בשנת 1920 למלון ששמר על סגנונו. הבניין ממקום בשדרת מלונות יוקרה בעיר ונחשב להיסטורי בעל חשיבות. בכוונת החברות להשקיע בשיפוץ סכום נוסף של כ- 15 מיליון אירו ולהפוך אותו למלון יוקרה, שיהיה מלון מוביל ברומא.

בנוסף, החברה רכשה את בניין המשרדים VIA IN ARCIONE, בשותפות עם חברת לאונרדו מרשת פתאל. הבניין יוסב למלון דירות  והוא נמצא במיקום מרכזי בצמוד למזרקת טרווי (Fontana di Trevi). הבניין יעבור שיפוץ יסודי ויוסב למלון דירות. היקף העסקה עומד על כ- 13 מיליון אירו ומתוכננת השקעה נוספת של 7 מיליון אירו עבור הסבתו למלון דירות. 

לעבודת תכנון ועיצוב המלונות, שכרה חברת בנייני העיר הלבנה את שירותיו של משרד בר אוריין אדריכלים הישראלי, המתמחה בתכנון מבנים מורכבים לשימור, וכן משרד אדריכלות ועיצוב פנים מוביל ממילאנו. לצד זאת, החברה מעסיקה צוות מקומי מנוסה אשר מנהל את פעילות החברה באיטליה.

עם רכישת המלונות, נחתמו הסכמי ניהול לטווח ארוך עם ישרוטל ופתאל. עבור הבניינים האחרים ייחתמו הסכמים עם חברות ניהול בינלאומיות נוספות.

לדברי איציק בן שוהם, יו"ר ובעלים של החברה: "ישנה מורכבות רבה במימוש עסקאות נדל"ן ברומא, שכן מדובר בבניינים לשימור מחמיר בני 200-400 שנה. הרכישות לא היו פשוטות וסגירתן חייבה תכנון, הבנת השוק והפוטנציאל שבו, גיוס צוות מקומי, וכן שימוש ביועצים מובילים בתחום המשפטי, השימור והמלונאי והבנת המורכבויות השונות מול הרשויות".

בנייני העיר הלבנה החלה כחברת שימור, אך בשנים האחרונות עוסקת בהתחדשות עירונית ובעיקר בתחום המלונאוץ, מעסקאותיה:  בניית מלון בן 170 חדרים ברח' פינסקר. באוקטובר השנה הפניקס רכשה 25% מהקבוצה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הפניקסבנייני העיר הלבנהלאונרדו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...