פתאל בשותפות גופים מוסדיים רוכשת את מלון דילי בלונדון תמורת 90 מיליון ליש"ט

השותפים בעסקה הם מנורה מבטחים, לאומי פרטנרס, הראל והפניקס. בנוסף פתאל ישקיעו  כ- 85 מיליון ליש"ט בשיפוץ והשבחת המלון, ששוכן בלב לונדון וכולל 283 חדרים

שיתוף הכתבה

רשת המלונות פתאל חתמה במסגרת השותפות עם הגופים המוסדיים -  מנורה מבטחים, לאומי פרטנרס, הראל ביטוח והפניקס -  על הסכם לרכישת מלון דילי (DILY) בלונדון  בתמורה לכ- 90 מיליון ליש"ט. בנוסף פתאל  ישקיעו  כ- 85 מיליון ליש"ט בשיפוץ והשבחת המלון. בכוונת החברה לממן את העסקה ממקורותיה העצמאיים ומימון בנקאי מבנק הפועלים ומזרחי. 

המלון דילי נפתח בשנת 1908 ושוכן בלב לונדון, בין רחוב פיקדילי ורחוב ריג'נט. המלון כולל 283 חדרים, לובי, בריכת שחייה מקורה, חדרי כושר וטיפולים, ומגרשי סקווש, הוא  גם מציע לאורחים שבעה חדרי ישיבות וחללי אירועים. הדילי יצטרף לנוכחות הגוברת של הקבוצה במרכז לונדון, הכוללת את מלונות לאונרדו רויאל בלונדון סיטי, טאואר ברידג' וסנט פול; ומלון NYX  בהולבורן.

רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות פתאל הולנד, ספרד, בריטניה, אירלנד ופוטוגל, מסר  "מלון דילי בלונדון הינו אייקון בעולם התיירות , הוא אחד מבתי המלון הטובים  והמפורסמים באנגליה והוא יהווה תוספת משמעותית ויוקרתית לפורטפוליו הנכסים של קבוצת פתאל באי הבריטי, שיכלול עם השלמת העסקה 11,000 חדרים ב-54 בתי  מלון. המלון סמוך לאטרקציות תיירות רבות ואזורי קניות. בכוונתנו להמשיך ולהשביח את המלון באמצעות ניהול מקצועי ושיפוץ אינטנסיבי לנוחות האורחים". 

יצוין עוד, כי מלון זה מצטרף לרכישה גדולה נוספת של הקבוצה, שרכשה בחודש אוקטובר 2018 את מלון  היוקרה מידלנד מנ'סטר יחד עם רשת פנדוקס. לאחר רכישה זאת תחזיק פתאל בבריטניה  54 בתי מלון הכוללים יחד 11,000  חדרים. זאת לאחר שגייסה באפריל השנה 315 מיליון אירו לרכישת מלונות באירופה.

בשבוע שעבר השלימה פתאל במסגרת השותפות עם המוסדיים, רכישה של מלון במרכז וינה בתמורה לכ- 32 מיליון אירו. המלון הנרכש מונה 211 חדרים והוא ייפתח לראשונה לקהל תחת המותג "לאונרדו".  

לדברי האחראים על ניהול השותפות עם המוסדיים מטעם פתאל, גיא ורדי ויניב אמזלג: "מיום הקמת השותפות בחודש אפריל השנה, רכשנו 14 בתי מלון בספרד, לונדון,  אוסטריה, קפריסין, יוון  ופולין בהיקף של כחצי מיליארד אירו. אנו מודים לשותפים שלנו על הבעת האמון ונמשיך לפעול לרכישת מלונות נוספים התואמים את אסטרטגיית המיזם. 

במקביל לרכישה חתמה פתאל החזקות על הסכם לניהול שמונה מלונות במרכזי ערים ראשיות באוסטריה מחברת "סטאר אין" בתמורה לכ – 18 מיליון שקל. בתי המלון הנרכשים שיפעלו תחת מותגי הרשת וכוללים 1005 חדרים ממוקמים: 2 בוינה , 3 מלונות ושני מתחמי דיור בזלצבורג5 ומלון בעיר לינץ. ההסכם נחתם לתקופה של 25 שנה וההכנסות השנתיות הצפויות לרשת מהעסקה הינן כ- כ- 80 מיליון שקל  ו – EBITDA  שנתי של כ- 15 מיליון שקל (לאחר שכירויות). 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הפניקסמנורה מבטחיםלאומי פרטנרסרונן ניסנבאוםפתאללונדוןהראל ביטוח הפניקסמלון דילי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...