"אייקון אדריכלי בבת-ים": אאורה חשפה את עיצוב המגדל בשיתוף האדריכל אילן פיבקו

מגדל אאורה פיבקו בת-ים ממוקם בשדרות העצמאות בעיר ובנייתו צפויה להתחיל כבר ברבעון הראשון של 2023. הוא צפוי להתנשא ל-32 קומות ולכלול 120 דירות, בשטח שבו ניצבות כיום 23 יח"ד בלבד. בחברה מעריכים רווח גולמי של 69 מלש"ח

שיתוף הכתבה
הדמיית אאורה פיבקו בת ים (the Craft TLV)הדמיית אאורה פיבקו בת ים (the Craft TLV)

חברת אאורה חשפה היום (ב') את עיצובו הייחודי של פרויקט ההתחדשות העירונית "אאורה פיבקו בת ים" מגדל שאותו היא מקדמת בשותפות עם האדריכל אילן פיבקו. במסגרת המיזם שבו מחזיקה אאורה ב-80% ופיבקו ב-20%, צפוי להיבנות מגדל בן 32 קומות ו-120 דירות, במקומן של 23 דירות ותיקות המיועדות להריסה. על פי דיווחי החברה ההכנסות ממכירת יחידות הדיור בפרויקט צפויות להסתכם לסך של כ־310 מיליון שקלים, והרווח הגולמי צפוי להגיע לכ-69 מיליון שקלים.

המגדל ממוקם בשדרות העצמאות בבת ים, במרחק של כ-200 מטרים מהים ובקרבה לצירי תחבורה ראשיים, בהם קו המטרו העתידי. המגדל יקום מעל חניון תת קרקעי, שטחי מסחר ושטחים לצרכי הציבור. למגדל היתר מלא ותב"ע מאושרת בתוקף. כמו כן לפרויקט הסכם ליווי חתום עם בנק ירושלים ועם חברת מנורה מבטחים ביטוח. הבנייה תחל ברבעון ראשון לשנת 2023.

מאאורה נמסר כי תמהיל הדירות במגדל צפוי להיות מגוון ולכלול דירות בנות 2,3,4,5, ו-6 חדרים, דירות מיני פנטהאוז ודירת פנטהאוז אחת גדולה בקומה העליונה. הדירות תהיינה ומעוצבות אדריכלית, כל אחת באופן אחר ולכלול מרפסות גדולות המשקיפות לחוף הים.

האדריכל אילן פיבקו: "אני מאמין שהמגדל חייב לייצר דיאלוג עם הסביבה מצד אחד ולתת תחושת מרחב ואויר למתגורר בה – מהצד השני. התערובת הזאת של בניין, שאני מאמין שיהפוך לאייקון בגלל צורתו הייחודית, גובהו והדירות המיוחדות במינן השקופות לים והפונות לים מכל חדר וכל זה בתוך אנרגיה אורבנית - ייצרו לייפסטייל משל עצמם".

יעקב אטרקצ'י, בעלים ומנכ"ל חברת אאורה אמר כי "מדובר במגדל יוקרה שיעמיד בבת ים אייקון אדריכלי ויביא את העיר לשיאים חדשים בתחום הנדל"ן. בחרנו לשתף פעולה עם אילן פיבקו, אדריכל העל, שנותן זווית מעניינת וחדשנית לבת ים. המגדל, הקרבה לים, והאדריכלות ברמה הגבוהה ביותר - יביאו לבניית בניין יוקרתי ואיכותי, יוצא דופן בחוויית המגורים שלו, בסביבה המתחדשת של בת ים. לאור העובדה שיש היתר מלא נתחיל את הבנייה בחודשים הקרובים".

האדריכל אילן פיבקו אמר: "אני מאמין שהמגדל חייב לייצר דיאלוג עם הסביבה מצד אחד ולתת תחושת מרחב ואויר למתגורר בה – מהצד השני. התערובת הזאת של בניין, שאני מאמין שיהפוך לאייקון בגלל צורתו הייחודית, גובהו והדירות המיוחדות במינן השקופות לים והפונות לים מכל חדר וכל זה בתוך אנרגיה אורבנית - ייצרו לייפסטייל משל עצמם. אני בטוח שהשותפות עם אאורה תביא לקידום מהיר של ביצוע ההתחדשות העירונית בבת ים. אני מאמין בפרויקט הזה בכל ליבי ורואה בו, כמו בכל פרויקט שאני מתכנן, את החזון שלי ליצירת סביבה אדריכלית מעניינת המספרת סיפור".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהיעקב אטרקצ'יאילן פיבקו אדריכליםבת ים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...