עוד ציון לשבח לטאבו: במקום הראשון בשירותים הממשלתיים לציבור

האגף להסדר ורישום מקרקעין במשרד המשפטים קיבל את הציון הגבוה ביותר בסקר שערכה רשות התקשוב הממשלתי שבמשרד ראש הממשלה • זינק במדד של הבנק העולמי

שיתוף הכתבה
האגף להסדר ורישום מקרקעין במשרד המשפטיםהאגף להסדר ורישום מקרקעין במשרד המשפטים

לאחר הזינוק במדד Doing Business של הבנק העולמי, האגף להסדר ורישום מקרקעין (הטאבו) במשרד המשפטים קיבל עוד ציון לשבח, הפעם מרשות התקשוב הממשלתי שבמשרד ראש הממשלה. הטאבו בניהולו של עו"ד שלומי הייזלר זכה במקום הראשון במדד איכות השירות הממשלתי לציבור לשנת 2018 שנמדד ע"י רשות התקשוב הממשלתי – קיבל את הציון הגבוה ביותר בסקר שביעות הרצון מבין כל יחידות הממשלה שנמדדו.

במדד איכות השירות הממשלתי היחידה לשיפור השירות ברשות מבצעת מדידה של שביעות הרצון מהשירותים הממשלתיים, במטרה לשפר אותם ובכך לצמצם את הבירוקרטיה, לייעל את עבודת הממשלה ולחסוך במשאבים כסף וזמן של הציבור. 

במדד מדורגים 21 משרדי ממשלה וחלק מיחידותיהן באמצעות מדידה של ערוצי שירות שונים: כ-2,400 ביקורים בסניפים, 25,000 ראיונות 'פנים אל פנים', 10,000 ראיונות טלפוניים ומדידת איכות השירות הניתן לציבור באינטרנט.

כזכור, בסוף אוקטובר פורסם מדד ה-Doing-Business של הבנק העולמי ובו הטאבו רשם זינוק של 41 מקומות בדירוג רישום נכס מקרקעין (מקום 89 לעומת מקום 130 במדד הקודם) בעקבות שדרוג השירותים המקוונים וההתייעלות באגף רישום והסדר מקרקעין ( טאבו ) במשרד המשפטים. מנכ"לית משרד המשפטים אמי פלמור הצהירה כי במדד של 2019 היא מכוונת לעלייה משמעותית נוספת למקום ה-75 בתחום רישום נכס. מלבד רישום נכסים, ישראל גם טיפסה 24 מקומות במדד טיפול בהיתרי בנייה – ממקום 65 אשתקד למקום 41 בדירוג הנוכחי.

היום התקיים טקס קצר בלשכתה של פלמור שבו ראש רשות התקשוב הממשלתי יאיר פרנק העניק לעו"ד הייזלר את אות ההוקרה. "אנו שמחים לראות את ההתקדמות שחלה בשביעות רצון האזרחים מהיחידה לרישום והסדר מקרקעין והגעתם למקום הראשון בסקר", אמר פרנק.

מנכ"לית משרד המשפטים פלמור הוסיפה, כי "בשנים האחרונות מונהגת במשרד מדיניות עקבית שמציבה את השירות לציבור בראש סדר העדיפויות, מתוך הבנה שמשרד המשפטים לא עוסק רק באכיפת חוק או בחקיקה, אלא אחראי על מגוון שירותים משפטיים וחברתיים חיוניים. אני שמחה לראות שההשקעה שלנו בשיפור השירות ממשיכה להשתקף במדדים מקומיים ובינלאומיים, ומודה לשלומי הייזלר ולעובדי הטאבו על עבודתם המעולה ולכל גורמי המטה שלקחו ולוקחים חלק בשיפור השירות במשרד המשפטים".

בתמונה מימין לשמאל: אלדד קנטי, סמנכ"ל תכנון ומדיניות במשרד המשפטים; קרן רבי, סמנכ"לית שרות במשרד המשפטים; ששון סופרי, מנהל אגף מערכות מידע במשרד המשפטים; יאיר פרנק, ראש רשות התקשוב הממשלתי; אמי פלמור, מנכ"לית משרד המשפטים; שלומי הייזלר, מנהל אגף רישום והסדר מקרקעין; איתן פסח, ראש היחידה לשיפור השירות, רשות התקשוב הממשלתי; דוד שני, סגן מנהל באגף רישום והסדר מקרקעין

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את אפליקציית מרכז הנדל"ן

אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:טאבועו"ד שלומי הייזלר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...