אורן הוד מונה לתפקיד מנכ"ל שופרסל נדל"ן

בעברו שימש הוד כמנכ"ל אפריקה ישראל מגורים למשך 9 שנים, ולאחר מכן שימש כמשנה למנכ"ל גזית גלוב במשך שנתיים עד לחודש יולי האחרון. יחליף את שרון גמבשו שעוזב את החברה לאחר 4.5 שנים בתפקיד

שיתוף הכתבה
אורן הוד, מנכ"ל שופרסל נדל"ן החדש (כרמל שירן)אורן הוד, מנכ"ל שופרסל נדל"ן החדש (כרמל שירן)

שופרסל נדל"ן הודיעה היום (א') על מינויו של אורן הוד לתפקיד מנכ"ל החברה. הוד עזב ביולי האחרון את חברת גזית גלוב לאחר שהיה משנה למנכ"ל במשך שנתיים. לפני כן שימש כמנכ"ל אפריקה מגורים במשך תשע שנים. שרון גמבשו המנכ"ל היוצא עוזב את שופרסל לאחר 4.5 שנים בתפקיד.

בהודעה שמסר כשסיים את תקופתו בגזית גלוב אמר הוד: "כיום חטיבת הנדל"ן מתנהלת באופן יעיל וקפדני, הושלמה רכישת חברת אטריום ואנו רואים כי החברה ונכסיה אטרקטיביים גם לגורמי חוץ. בנקודה זו הרגשתי כי מיציתי את עיקר תרומתי לחברה ופניי מועדות לאתגרים חדשים"

במהלך תקופת כהונתו באפריקה ישראל, הכפילה החברה את היקפי פעילותה ונכון לאפריל 2020 היא ביצעה כ-2,500 יח"ד ב-22 אתרים שונים, זאת לצד גידול משמעותי בכל הפרמטרים התפעוליים: מאזן החברה, ההון העצמי והרווח המצטבר, שהגיע בתקופתו לכ-850 מיליון שקל. כמו כן הוביל הוד את כניסתה של החברה לתחומי פעילות חדשים, בהם הפעילות הענפה כיום בתחום ההתחדשות העירונית, פרויקטי מחיר למשתכן , זכיינות בתחום המגורים להשכרה וכן לשילוב של מסחר ומשרדים בחלק מהפרויקטים של החברה.

בחודש יולי האחרון שופרסל רכשה יחד עם רם בקרה את חלקה של מנורה בקניון לב המפרץ ב-104 מיליון שקלים. מוקדם יותר באותו החודש החברה חתמה על עסקת קומבינציה עם רוגובין להקמת מגדל בכפר סבא בשווי 350 מיליון שקלים. בספטמבר, החברה הודיעה על הקמת פרויקט למסחר ומגורים על קרקע בבעולתה בנהריה במסגרתו ייבנו 330 יח"ד. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גזית גלובאורן הודאפריקה ישראלשופרסל נדל"ןשרון גמבשו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...