אושרה תוכנית להתחדשות עירונית בחדרה שבמסגרתה יוקמו 1,450 דירות

התוכנית, בשכונת סלע בית"ר במרכז העיר, כוללת גם 14.8 אלף מ"ר למסחר ותעסוקה, 8,000 מ"ר למלונאות, 6,500 מ"ר למבני ציבור וכ-9 דונמים שטחים פתוחים. היזמים שנבחרו על ידי הדיירים ומקדמים את הפרויקט הם רוטשטיין נדל"ן, קבוצת פרקש ודן נדל"ן

שיתוף הכתבה
הדמיה של תוכנית ההתחדשות בחדרה (גנות לרמן אדריכלים ופיק אדריכלים)הדמיה של תוכנית ההתחדשות בחדרה (גנות לרמן אדריכלים ופיק אדריכלים)

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה חיפה, בראשות איתמר בן דוד, החליטה לאשר תוכנית להתחדשות עירונית בשכונת סלע בית"ר שבמרכז חדרה, שעליה סיפרה ל" מרכז הנדל"ן " בספטמבר ראש מינהלת ההתחדשות העירונית בעיר, גל לחמי. התוכנית הופקדה לפני שנתיים, ואז דובר בה על כ-100 יחידות דיור פחות. בינואר השנה בחרו הדיירים ביזמים רוטשטיין נדל"ן , קבוצת פרקש ודן נדל"ן, שקידמו את הפרויקט.

התוכנית היא על שטח כולל של כ-47 דונם, והיא ממוקמת במתחם שבין יער חדרה מדרום, רחוב יחיעם מצפון, רחוב רזיאל דוד במזרח ובמערב תוואי הרכבת וכביש 4. רחוב דוד השמעוני עובר במרכז התוכנית, ומשמש כציר ראשי. התוכנית נערכה על ידי המשרדים גנות לרמן אדריכלים ופיק אדריכלים.  

התוכנית כוללת הקמת 1,450 יחידות דיור שייבנו בבנייני מגורים בני שש עד 37 קומות. מתוך כלל יחידות הדיור, 435 יוקצו לדירות קטנות. המגדלים שיוקמו בחזית רחוב השמעוני, ישולבו בשטחי מסחר ותעסוקה בקומות הקרקע. כיום יש בשטח התוכנית כ-200 יחידות דיור בבנייני מגורים בני שלוש עד ארבע קומות ובבנייה צמודת קרקע, שיפונו לטובת הפרויקט. בנוסף ליחידות הדיור, התוכנית כוללת 14.8 אלף מ"ר לשטחי מסחר ותעסוקה, 8,000 מ"ר לשטחים למלונאות או מעונות סטודנטים או דיור מוגן, 6,500 מ"ר למבני ציבור וכ-9 דונמים של שטחים פתוחים. 

הדמיה של תוכנית ההתחדשות בחדרה (גנות לרמן אדריכלים ופיק אדריכלים)הדמיה של תוכנית ההתחדשות בחדרה (גנות לרמן אדריכלים ופיק אדריכלים)

מתכנן מחוז חיפה במינהל התכנון, רונן סגל, ציין כי "מדובר בתוכנית המשלימה רצף של תוכניות התחדשות עירונית ומתחברת ממזרח לשכונת רסקו ובהמשך למתחם משרד החקלאות , שאושרו בוועדה המחוזית. בנוסף, התוכנית מייצרת חיבור באמצעות שבילים ושטחים פתוחים לתחנת הרכבת של חדרה".

ראש חטיבת ההתחדשות העירונית בדן נדל"ן, רועי גלעד דורון,  וסמנכ"ל התחדשות עירונית ברוטשטיין נדל"ן, איתי סמדר, מסרו: "מדובר באחד הפרויקטים הראשונים והמשמעותיים במסגרת הליכי פינוי בינוי שיוצאים כעת לדרך בחדרה, ומסמלים את הפוטנציאל מחולל השינוי שעוברת העיר".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה חיפהרוטשטיין נדל"ןדן נדל"ןרונן סגלקבוצת פרקשחדרהסלע ביתרגל לחמי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...