צפו: כך נראתה הריסת הבניין בלב הצפון הישן של תל אביב

היקף ההשקעה בפרויקט של "דמרי בעיר" ברחוב אנטיגונוס הסמוך לכיכר מילאנו מוערך ב-60 מיליון שקל. הצפי לאכלוס הפרויקט בן 27 הדירות ו-8 הקומות הוא בתוך כ-30 חודשים

שיתוף הכתבה
הריסת הבניין ברחוב אנטיגונוס (נוי דקל)הריסת הבניין ברחוב אנטיגונוס (נוי דקל)

דמרי בעיר, מקבוצת דמרי, קיימה בשבוע שעבר אירוע הריסה של בניין ישן בן 17 דירות (בן 3 קומות על עמודים) ברחוב אנטיגונוס בצפון תל אביב לטובת פרויקט שיכלול  27 דירות חדשות בבניין בן 8 קומות. היקף ההשקעה בפרויקט מוערך ב-60 מיליון שקל.  צפו בסרטוני ההריסה:

תמהיל הדירות בפרויקט, שתוכנן על ידי משרד דרור רימוק אדריכלים, כולל דירות  5-2 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. הדירות משווקות במחיר של  החל מ- 4.7 מיליון שקל עבור דירת 2 חדרים בשטח של 60 מ"ר ו-10 מ"ר מרפסת, ודירת 3 חדרים בשטח של 80 מ"ר ו-14 מ"ר מרפסת, מוצעת למכירה במחיר שמתחיל ב- 6.15 מיליון שקל . דירת פנטהאוז, המתפרשת על שטח של 140 מ"ר וכוללת מרפסת גג גדולה ובנוסף ROOFTOP פרטי, בשטח כולל של 80 מ"ר, תוצע למכירה במחיר של 13.5 מיליון שקל. מחירי הדירות כוללים חניה בחניון רובוטי. הצפי לאכלוס הפרויקט הוא בתוך כ- 30 חודשים. 

זהו הפרויקט הראשון מבין 30 פרויקטים שמקדמת חברת דמרי בתל אביב, במסגרת התחדשות עירונית , בהיקף השקעה המוערך במיליארד שקל. בין הפרויקטים, שמרביתם ממוקמים ברובע 4: מתחם מגורים ברחוב פינלס, שבמסגרתו יהרסו כ-45 דירות ובמקומןן ייבנו כ-90 דירות חדשות, פרויקט ברחוב בן סרוק להריסת שני בניינים ישנים ובנייה של 40 יחידות דיור חדשות במקומן ופרויקט ברחוב רמז שיכלול 23 דירות חדשות במקומן של 11 שייהרסו. 

אירוע ההריסה נערך בהשתתפות הבעלים של דמרי, יגאל דמרי, ובעלי הדירות, שהגיעו לצפות בצעד הראשון של הגשמת החלום לבית חדש ואיכותי. 

לדברי אסף ניר, מנכ"ל דמרי בעיר: "דמרי בעיר מקדמת עשרות פרוייקטי התחדשות עירונית באזורי הביקוש ובתל אביב בפרט. יכולות הביצוע האדירות של החברה, בשילוב עם איתנותה הפיננסית ויכולות הייזום הגבוהים, מייצרות יחד פלטפורמה אמיתית ומובילה להתחדשות עירונית. בשיתוף פעולה עם עיריית תל אביב ועם דיירי המתחם, אנו נרגשים לצאת לדרך חדשה עם הריסתו של המבנה הישן ולהקים תחתיו פרויקט מודרני שייבנה בסטנדרט גבוה ויוקרתי".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתהתחדשות עירונית בתל אביבדמרידמרע בעיר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...