הופקדה תוכנית לבניית 643 דירות ומסוף תחבורה בן חמש קומות במרכז אשדוד

השטח של תוכנית בית במרחבים, המקודמת במתחם בית המשפט ברובע ב' בעיר, הוא 50 דונם. התוכנית כוללת גם 11 אלף מ"ר של מוסדות חינוך וציבור, ומרכז מסחר ותעסוקה מעל מסוף התחבורה הציבורית

שיתוף הכתבה
הדמיה של תוכנית בית במרחבים (ארי כהן אדריכלים)הדמיה של תוכנית בית במרחבים (ארי כהן אדריכלים)

תוכנית בית במרחבים במתחם בית המשפט ברובע ב' של אשדוד הופקדה בפועל השבוע - יותר משנתיים לאחר שאושרה להפקדה על ידי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה דרום. לפי התוכנית, שמקודמת על ידי העירייה במסגרת הסכם הגג של אשדוד, צפויים להיבנות 643 יחידות דיור בחמישה מגדלים של עד 25 קומות, בניין מרקמי בן שש קומות ושטחי מסחר, משרדים ומוסדות ציבור לצד בניית מסוף תחבורה חדש בן חמש קומות המיועד לאוטובוסים חשמליים.

שטח התוכנית הוא 50 דונם, והיא מקודמת עבור מתחם שנמצא בין הרחובות הנשיא ויצמן ומורדי הגטאות, בחלקו הצפון-מזרחי של פארק בן גוריון. מתוך 643 יחידות הדיור בפרויקט, 15% ישווקו במסגרת תוכנית דירה בהנחה של משרד השיכון. 40% מהדירות יהיו בשטח של 75 מ"ר, עוד 40% בשטח של עד 100 מ"ר, ו-20% מהדירות יהיו בשטח של יותר מ-100 מ"ר. כמו כן, יוקם מבנה ציבור בן שש קומות שבו יהיו בית ספר יסודי, מעונות יום וגני ילדים. 

עוד כוללת התוכנית הקמת מבנה למרכז תחבורה, מסחר ותעסוקה, בשטח כולל של 7,000 מ"ר בנוי. בחמש הקומות הראשונות של המבנה יוקם מסוף תחבורה לאוטובוסים חשמליים, ומעליהן יוקמו עוד עשר קומות של מרכז תעסוקה ומסחר.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אשדודהוועדה המחוזית לתכנון ובנייה דרוםבית במרחבים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...